اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خبر داد

راه‌اندازی دو واحد کتابخانه سیار روستایی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از راه‌اندازی دو واحد کتابخانه سیار روستایی در قم در بخش مرکزی و کهک در تابستان سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی دو واحد کتابخانه سیار روستایی در قم

محمد مخلصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: این کانون فعالیت‌هایی در زمینه آماده‌سازی مراکز، نیروی انسانی و آموزش مربیان انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: اقدام‌پژوهی در مراکز یکی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که به منظور جذب مخاطبان به فعالیت‌های پژوهشی انجام می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم آموزش نمایش فیلم کودک و نوجوان ویژه مربیان، تقویت فعالیت نمایش عروسکی، آموزش عکاسی و خبرنویسی ویژه همکاران، کاربردی کردن رایانه در فعالیت‌های هنری و شیوه‌های پرورش خلاقیت ادبی را از جمله آموزش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ذکر کرد.

وی عنوان داشت: در طرح مربیان موفق که به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود از مربیان برگزیده تجلیل می‌شود.

مخلصی از بهره‌برداری دو کتابخانه‌ سیار روستایی خبر داد و افزود: این کتابخانه‌ها در بخش مرکزی و کهک فعالیت خود را از تابستان آغاز کرده و به امانت کتاب به اعضا می‌پردازند.

وی با اشاره به فعالیت‌ کتابخانه‌های سیار روستایی گفت: مربی در این طرح به همراه وسیله نقلیه هر 15 روز یک بار در مدارس یا پایگاه‌های ثابت حضور پیدا می‌کند و با ارتباط با روستائیان به امانت کتاب می‌پردازد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، کودکان و نوجوانان علاوه بر امانت گرفتن کتاب با فعالیت‌های کار با کتاب، قصه‌گویی، نقاشی، نمایش فیلم، نمایش خلاق برای کودکان و نوجوانان آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: اکنون وسیله نقلیه کتابخانه سیار خریداری شده و دو واحد کتابخانه سیار تا پیش از تابستان در اختیار روستاها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول