اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

کتابخانه تخصصی کانون مداحان خضری راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به همت نمایندگی فرهنگی تبلیغی و کانون مداحان خضری دشت بیاض کتابخانه تخصصی کانون مداحان در خضری راه‌اندازی شد.

کتابخانه تخصصی کانون مداحان خضری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، مسئول تبلیغات اسلامی خضری دشت بیاض اظهار داشت: در راستای تغذیه فکری و رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی مداحان اهل بیت(ع)، این نمایندگی با همکاری کانون مداحان اقدام به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ویژه مداحان و هیئت‌های مذهبی کرده است.

حجت‌الاسلام محمد قناعت افزود: این کتابخانه روزهای دوشنبه هر هفته باز بوده و مداحان و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از کتاب‌ها به کتابخانه واقع در سازمان تبلیغات اسلامی خضری دشت بیاض مراجعه کنند.

*اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد بشرویه

مسئول تبلیغات اسلامی بشرویه نیز از اهدای بیش از یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر اظهار داشت: در طول سال 90 طی سه مرحله، کتاب‌های مختلفی به مساجد شهرستان بشرویه اهدا شده و این مرحله، چهارمین مرحله اهدای کتاب به مساجد شهرستان است.

وی ادامه داد: این کتب که در موضوعات مختلف دینی، تاریخی، مذهبی، اخلاقی، تربیتی، احکام، آموزشی، ادبی، دفاع مقدس و نماز به رشته تحریر درآمده، از طرف این نهاد به کتابخانه‌های شبستان شهرستان اعم از سطح شهر و روستاها اهدا شده است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به اهداف این سازمان از اهدای کتب مذکور تصریح کرد: توسعه و تجهیز کتابخانه‌های شبستان و گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان، جوانان و عامه مردم از جمله اهداف این حرکت فرهنگی به شمار می‌رود.

بهشتی‌فر یادآور شد: این کتابخانه‌ها به صورت قفسه باز است تا استفاده از آن برای عموم امکان‌پذیر باشد.

وی ادامه داد: اهدای کتاب به کتابخانه‌ها موجب تسریع و تسهیل دسترسی اقشار گوناگون به کتاب‌های مذهبی، علمی، آموزش احکام و اخلاق می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول