اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان فروردین

"کتابخانه همراه" در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از راه‌اندازی "کتابخانه همراه" با استفاده از سامانه بلوتوث تا پایان ماه جاری خبر داد.

"کتابخانه همراه" در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی رحیمی اظهار داشت: "کتابخانه همراه" با راه‌اندازی سامانه ارسال بلوتوث تا پایان ماه جاری در کتابخانه علامه دهخدای شهرستان بجنورد راه اندازی می‌شود.

وی افزود: طرح" کتابخانه همراه" در کتابخانه‌های مرکزی هر شهرستان با هدف ارائه کتاب‌های مفید در عناوین مختلف از طریق بلوتوث به تلفن همراه اقشار مختلف و به ویژه جوانان به اجرا در خواهد آمد.

رحیمی تصریح کرد: هم اکنون یک دستگاه "بلوتوث سنتر" برای کتابخانه دهخدای شهرستان بجنورد خریداری شده است و در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان شهریور ماه این سامانه در تمام کتابخانه‌های اصلی شهرستان‌های استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: با راه‌اندازی سامانه " بلوتوث سنتر" مراجعان به کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با روشن کردن بلوتوث تلفن همراه خود، برای دریافت کتب بارگذاری شده بر روی این سامانه اقدام کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی یادآور شد: کتب موجود در بانک این سامانه در بازه‌های مختلف زمانی به روز رسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه خرید و راه‌اندازی هر یک از این دستگاه‌ها 20 میلیون ریال هزینه دارد، اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مجموعه مدیران استان این سامانه در تمام کتابخانه‌های مراکز شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول