اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

ارسال 1500 مقاله به دبیرخانه جشنواره آموزش پزشکی شمال کشور

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ارسال یک هزار و 518 مقاله به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره آموزش پزشکی شمال کشور خبر داد.

ارسال 1500 مقاله به دبیرخانه جشنواره آموزش پزشکی شمال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد آزادبخت شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیزدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و پنجمین جشنواره شهید مطهری اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: این همایش چهار روزه شامل موضوع‌های مختلفی از جمله کارگاه‌های آموزشی، پنل‌ها، سخنرانی اصلی و سخنرانی مقاله، ارائه پوستر و نشست معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

آزادبخت با اشاره به اینکه در جشنواره شهید مطهری، فرآیندهای برتر آموزشی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، ادامه داد: در همایش آموزش پزشکی، نتایج تحقیقات به صورت سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

وی بیان داشت:‌ همایش دارای هشت محور از جمله نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی در آموزش پزشکی، اخلاق و معنویت در علوم و حرفه پزشکی، الگوهای تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، راهکارهای ارتقای انگیزه اعضای هیئت علمی و فراگیران، شکوفایی خلاقیت‌ها و رقابت سالم در آموزش پزشکی، راهکارهای تحقق اهداف و برنامه‌های عملیاتی نقشه جامع علمی در حوزه آموزش علوم پزشکی، آموزش علوم پزشکی پاسخگو به نیازهای جامعه و توازن حیطه‌های مختلف وظایف و مسئولیت‌های اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه یک هزار و 518 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد، عنوان کرد: نتایج داوری به اطلاع نویسنده‌های مقاله‌ها رسیده است.

آزادبخت با بیان اینکه مقالات در سه بخش سخنرانی، پوستر و مردود اعلام نتیجه شد، تصریح کرد: این همایش از بزرگ‌ترین همایش‌های علوم پزشکی در سطح کشور است که برای افتتاحیه و اختتامیه، شخص وزیر و معاونانش شرکت می‌کنند و تا 2هزار نفر شرکت‌کننده دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران متذکر شد: ‌این همایش با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب شمال کشور شامل دانشگاه‌های اردبیل، گیلان، بابل، گلستان، سمنان، شاهرود و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت:‌ داوری مقالات در هر محور، توسط یکی از این دانشگاه‌ها صورت گرفته است.

وی متذکر شد:‌ این همایش در 12 دوره برگزاری، در دانشگاه‌های تیپ یک برگزار شده و تاکنون در دانشگاه‌های شمال کشور برگزار نشده و مازندران نخستین باری است که چنین همایشی را با این سطح گستردگی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول