اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت اخطار داد

بی‌توجهی دانشگاه علوم پزشکی به مشکلات درمانی باشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با بیان این‌که اگر دانشگاه علوم پزشکی استان پی‌گیر مشکلات درمانی باشت نباشد به گونه‌ای دیگر رفتار خواهم کرد، گفت: دانشگاه به مشکلات درمانی مردم این شهرستان بی‌توجهی می‌کند.

بی‌توجهی دانشگاه علوم پزشکی به مشکلات درمانی باشت

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: وضعیت بستر درمانی باشت مردم را نگران کرده است.

 

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات بستر درمانی باشت تاکنون چندین نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شده است، ابراز داشت: مسئولین تاکنون قول‌های زیادی برای برطرف کردن مشکل این مرکز درمانی دادند ولی هیچ کدام عملی نشده است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت با انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گفت: با این همه مشکلی که در این مرکز درمانی وجود دارد و بارها نیز  مطرح شده چرا آقایان به این مرکز درمانی سرکشی نمی‌کنند.

 

* برای پی‌گیری حق مردم با هیچ کس تعارف ندارم

 

عبودی با بیان اینکه برای پیگیری و مطالبه حق مردم با هیچ کس معامله نکرده و تعارف ندارم، افزود: اگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای حل مشکل بستر درمانی باشت چاره اندیشی نکند جور دیگری عمل خواهم کرد.

 

امام جمعه باشت تصریح کرد: وضعیت نابسامان بستر درمانی باشت مردم را نگران و ناراحت کرده است.

 

 

* هیچ کدام از قول‌های دانشگاه علوم پزشکی عملی نشده است

 

وی با اشاره به این‌که از عملکرد شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز گلایه دارم، افزود: برای حل مشکل این مرکز تاکنون چندین بار قول دادند ولی هیچ کدام را اجرا نکردند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت به نبود پزشک متخصص در باشت اشاره کرد و افزود: با پزشکان متخصص بومی که در شهرهای اطراف مشغول هستند رایزنی‌هایی صورت گرفت و آنان اعلام کردند در صورت مهیا شدن امکانات از سوی علوم پزشکی در مرکز درمانی باشت فعالیت می‌کنند.

 

عبودی ادامه داد: مسئولان علوم پزشکی بارها قول دادند که امکانات و تجهیزات مورد نیاز را در مرکز درمانی باشت فراهم می‌کنند ولی متاسفانه تاکنون به قول خود عمل نکرده‌اند.

 

امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته مشکلات این بستر درمانی را بیان کرده و حتی در سفر رئیس جمهور به شهرستان نیز آن را مطرح کردم ولی متاسفانه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع آن هیچ کاری نکرده‌اند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول