اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمان:

مسئولان به مشکلات نیازمندان رسیدگی کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: از مسئولان تقاضا دارم، اطلاعات صحیح و دقیقی به مردم بدهند، به مشکلات نیازمندان رسیدگی کرده و در راستای رفع آنها تلاش کنند.

مسئولان به مشکلات نیازمندان رسیدگی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهنوج اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در نظام جمهوری اسلامی، بنا به دلایل شرعی یک سازمان مستقل است که در آینده‌ای نزدیک مستقیماً زیر نظر نهاد ریاست جمهوری اداره می‌شود.

وی با اشاره به وظایف این نهاد افزود: عمران و نگهداری موقوفه‌ها، مدیریت بقاع متبرکه و امامزادگان، نظارت بر مساجد و تعیین هیئت امنا در آنها و اجرای دقیق نیت واقفان از جمله مهم‌ترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه است.

قاسمی‌زاده تصریح کرد: از مسئولان تقاضا دارم، اطلاعات صحیح و دقیقی به مردم بدهند به مشکلات نیازمندان رسیدگی کرده و در راستای رفع آنها تلاش کنند.

امام جمعه کهنوج نیز احیای سنت وقف را سنت پیامبر خدا (ص) دانست و اظهار داشت: ایجاد اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان کهنوج موجب احیای قدمگاه‌ها و جایگاه‌های مقدس و سنددار شدن این مکان‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام سیف‌الله ‌دهقانی بیان داشت: در همین راستا اماکنی که عده‌ای برای سودجویی احداث کرده‌اند، باید تخریب شود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول