اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

جوانان ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جوانان توانمند ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند.

جوانان ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان کنگان و در دیدار مسئولان و جمعی از معتمدین این شهر اظهار داشت: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه ملت فهیم و همیشه در صحنه ضامن دوام و قوام نظام دینی است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی افزود: باوجود همه تهدیدها و تحریم‌ها ملت بزرگ ایران پشت سر ولی فقیه، راه تعالی و پیشرفت کشور را با قوت و قدرت ادامه خواهند داد.

این مسئول امام خمینی (ره) را شخصیتی بی‌بدیل در تاریخ معاصر دانست و خاطرنشان کرد امروز خلف صالح امام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شرایطی سخت‌تر از گذشته راه و منش امام (ره)و آرمان‌های او را ادامه می‌دهد.

تقوی حمله نظامی به ایران را تئوری مردود شده دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان پی برده‌اند که با جنگ نظامی نمی‌توان روبروی اراده فولادین زنان و مردان ایران اسلامی ایستاد زیرا آنها فهمیده‌اند و می‌دانند جوانان توانمند ایرانی می‌توانند از تهران قلب تل‌آویو را نشانه بگیرند و کاخ شیشه‌ای برخی از دول مرعوب خلیج را در هم شکنند.

وی همچنین با اشاره به سقوط طاغوت‌ها در کشورهای عربی و موج بزرگ بیداری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقشه سیاسی جهان را دگرگون کرد و طبل توخالی استکبار و ایادی آنرا به صدا در آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در فراز دیگر مردم، امام جمعه و نماز را سه ضلع مثلث نماز جمعه دانست و افزود: امام جمعه انعکاس ولایت در نماز جمعه است و نماز جمعه در حقیقت نماز ولایت و تجدید هفتگی پیوند مردم با ولایت است.

تقوی با بیان اینکه هم‌اکنون 700 شهر کشور میزبان نماز جمعه هستند ابراز داشت: تا کنون بیش از 100 شهر دیگر نیز درخواست اقامه نماز جمعه داده‌اند که در حال پیگیری و مهیا کردن شرایط لازم برای اقامه نماز جمعه‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تقدیر از زحمات صادقانه امام جمعه کنگان و اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه و تحسین همت بلند مسئولان استانی و محلی گفت: خدمت در نماز جمعه، خدمت به اصول و ارزش‌هاست.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول