اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخوان در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

سرمایه‌گذاران از وضع موجود راضی نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از گوشه و کنار شنیده‌ام که برخی از سرمایه‌گذاران از وضع موجود راضی نیستند.

سرمایه‌گذاران از وضع موجود راضی نیستند

نیره اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت نامیدن سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: حمایت از تولید به دنبال کار مضاعف و جهاد اقتصادی و به منظور تقویت تولید ملی، حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی نامیده شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان، تولید‌کنندگان و مردم سه موضوع مورد بحث در شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، تصریح کرد: تولید‌کنندگان با ایجاد کیفیت در محصولات خود نیز می‌توانند مردم را به سوی محصولات خود ترغیب کرده و به طور حتم در صورت کیفیت خوب، تقاضا و به دنبال آن عرضه نیز افزایش پیدا می‌کند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استاندارد بودن محصولات تولید داخلی از نظر کیفیت بهترین راه ترغیب مردم در استفاده از تولیدات داخلی است.

وی در مورد نقش مجلس در حمایت از تولیدات داخلی با بیان اینکه این قضیه مربوط به کمیسیون اقتصادی است، تصریح کرد: از گوشه و کنار شنیده‌ام که برخی از سرمایه‌گذاران از وضع موجود راضی نیستند.

اخوان نتیجه حمایت از تولیدات داخلی را پیشرفت کشور از نظر اقتصادی و حرف داشتن ایران در سطح بین‌المللی دانست و اظهار داشت: به طور حتم دشمنان ایران از پیشرفت ایران خوشنود نیستند اما با دست‌یابی به شعار رهبر معظم انقلاب کاری از پیش نمی‌برند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول