اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرار گاه تاکتیکی عمار:

منشأ اصلی بیداری اسلامی خون شهداست

خبرگزاری فارس: مسئول قرارگاه تاکتیکی عمار گفت: بیداری اسلامی که امروز در کشورهای منطقه شاهد آن هستیم به برکت خون شهدا حاصل شده است.

منشأ اصلی بیداری اسلامی خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) حجت‌الاسلام مهدی طائب صبح امروز در آیین بزرگداشت شهدای شهرستان دیلم اظهار داشت: بیداری اسلامی در منطقه موجب شده تا مسلمانان دیگر نقاط جهان نیز بیدار شوند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) همواره حامی ولایت بود و دفاع از ولایت را در سرلوحه کار خود قرار داد.

طائب افزود: ایشان با تلاش‌های بسیار برای دفاع از اسلام تلاش کرد و نهایتا جان خود را در این راه از دست داد.

وی نامعلوم بودن قبر حضرت فاطمه زهرا(س) را سبب ماندگاری اسلام دانست و افزود: این گمنامی چراغ راهی برای دوستداران اهل‌بیت(ع) و اسلام شد.

طائب به شباهت گمنامی شهدای گمنام ایران اسلامی با گمنامی زهرا اطهر(س) اشاره کرد و گفت: این گمنامی‌ها بیهوده نیست و خداوند برای دنیای امروز ما از طریق همین شهداء گمنام برنامه داشته است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اذعان کرد: شهدای ما سبب ایجاد این بیداری اسلامی در کشورهای مصر، لیبی، عربستان و دیگر بلاد اسلامی در منطقه خاورمیانه شده‌اند و این چیزی جز نتیجه به ثمر نشستن خون مطهر شهداء نیست.

فرمانده قرارگاه عمار فریاد استکبار را نشان از نابودی آنان دانست و گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل با همین قیل و قال‌های پوشالی به دنبال نجات خودشان از این بحران حاصل شده از بیداری اسلامی کشورهای منطقه هستند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول