اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران عنوان کرد

اسکان 17 هزار مسافر نوروزی در مدارس گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: در ایام نوروز افزون بر 17 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس گچساران اسکان یافتند و خدمات لازم به آن‌ها ارائه شد.

اسکان 17 هزار مسافر نوروزی در مدارس گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران یدالله مرادی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران در سال 91 اظهار کرد: جلسات آموزش و پرورش در راستای برنامه‏ریزی برای پیشبرد اهداف این نهاد تربیتی و آموزشی بسیار مهم و مؤثر است.

* تجهیز 250 کلاس درس در گچساران برای اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش گچساران و مسئول کمیته اسکان مسافران نوروزی این شهرستان ابراز داشت: کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در ایام نوروز خدمات‏رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی در این شهرستان ارائه کرد.

مرادی افزود: در ایام نوروز افزون بر 17 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس گچساران اسکان داده شدند.

وی گفت: برنامه‏ریزی منظمی برای اسکان مطلوب مسافران نوروزی در کمیته اسکان صورت گرفت که با هماهنگی‏های صورت گرفته، مسافران نوروزی در گچساران در کمترین زمان ممکن اسکان یافتند.

مرادی یادآور شد: 32 مدرسه در گچساران برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد که با توجه به نزول بارش باران و رحمت الهی شش مدرسه نیز به این مدارس افزوده شد.

این مسئول در گچساران بیان داشت: در ایام نوروز افزون بر 250 کلاس در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی در گچساران قرار گرفت و خدمات اولیه مطلوبی به آن‌ها ارائه شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 12 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در مدارس گچساران اسکان یافتند که امسال تعداد مسافران اسکان‌یافته در مدارس گچساران افزون بر 7 هزار نفر بیش از سال گذشته بود.

وی تصریح کرد: از نظر کیفی نیز توجه خاصی به امکانات رفاهی مسافران نوروزی شد و تهیه و خرید افزون بر 30 تخته فرش و3 هزار موکت برای مفروش‌کردن کلاس‌ها و قرار دادن وسایل گرمایشی و تلویزیون در مدارس از جمله خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی در گچساران بود.

مرادی ابراز داشت: امکانات رفاهی آموزش و پرورش گچساران محدود بوده و در صورت کمک سایر دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارائه می‌شد.

* نبود درگیری و ناهنجاری در مدارس و اماکن اسکان مسافران نوروزی در گچساران

مدیر آموزش و پرورش گچساران با ابراز گلایه از مجموعه مدیران گچساران افزود: کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در مدرسه 12 فروردین این شهرستان مستقر بود و اعضای این کمیته به طور تقریبی شبانه‌روزی در خدمت مسافران نوروزی بودند.

مرادی با بیان اینکه کمیته اسکان از مهم‌ترین کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی است، یادآور شد: انتظار می‌رفت مدیران گچساران به ویژه مدیران دستگاه‌های خدماتی و مسئولان کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی برای یک بار هم که شده در طول ایام نوروز به محل این کمیته سرکشی کنند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده امسال در طول ایام نوروز حتی یک ناهنجاری و درگیری در مدارس و محل‌های اسکان مسافران نوروزی در گچساران روی نداد.

مرادی از فرماندار گچساران خواست با توجه به عملکرد بسیار مطلوب کمیته اسکان در صورت امکان، تشویق عوامل کمیته اسکان مسافران نوروزی گچساران را در برنامه‌های خود قرار داده تا زمینه ترغیب و تشویق به منظور خدمات‌رسانی بهتر فراهم شود.

* لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق عینی شعار حمایت از تولیدات ملی

مدیر آموزش و پرورش گچساران پس از پرداختن به گزارش عملکرد وظایف و مأموریت‌های محوله به آموزش و پرورش با قرائت دستور کار جلسه بیان داشت: برنامه‌ریزی برای تحقق عینی شعار اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 91 در دستور کار آموزش و پرورش گچساران است.

مرادی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از تولیدات ملی افزود: زیربنای هر تولیدی در حوزه‌های مختلف تولید فکر و اندیشه است.

این مسئول آموزشی و تربیتی گچساران یادآور شد: استفاده از کالاهای داخلی باید به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود و جامعه‌پذیری این حرکت بزرگ بسیار مهم و لازمه پیشبرد کار است.

مرادی تحقق فکری این شعار در مدارس را بسیار مهم و مؤثر عنوان کرد و برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای عملی مؤثر اعضای شورای آموزش و پرورش گچساران در این زمینه را خواستار شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول