اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

اسکان 15 هزار مسافر فرهنگی توسط آموزش و پرورش زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش زنجان گفت: در ایام نوروز 15 هزار و 517 مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اسکان داده شدند.

اسکان 15 هزار مسافر فرهنگی توسط آموزش و پرورش زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان امیر نظری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: 3 هزار و 115 خانواده در مراکز اقامتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اسکان یافتند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 2 هزار و 757 خانواده فرهنگی در ایام نوروز توسط اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اسکان داده شدند خاطر نشان کرد: 358 خانواده غیرفرهنگی نیز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان در ایام نوروز اقامت داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 13 هزار و 886 نفر مسافر فرهنگی در مراکز اقامتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان پذیرش شدند ادامه داد: یک‌هزار و 631 نفر نیز مسافر غیرفرهنگی در مراکز مورد نظر پذیرش شدند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد افراد پذیرش شده در مراکز اقامتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نسبت به سال گذشته سه و 29 دهم درصد افزایش یافته است تصریح کرد: تعداد خانواده‌های پذیرش شده نیز نسبت به سال گذشته 11.25 درصد افزایش یافته است.

نظری با بیان اینکه در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان زنجان، شهرستان زنجان با پذیرش 83 درصدی مسافران بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است خاطر نشان کرد: شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان نیز کمترین میزان پذیرش مسافران را در سال جاری داشتند.

وی همچنین اظهار داشت: میانگین بالاترین میزان اقامت، در شهرستان طارم دو شب گزارش شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات متنوع به مسافران و استقبال از آن‌ها یادآور شد: 280 نفر از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای خدمات‌رسانی به مسافران عمل می‌کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول