اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت شوشتر خبر داد

افزایش 130 درصدی ظرفیت ICU بیمارستان‌های شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت شوشتر از افزایش 130 درصدی ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر خبر داد و گفت: رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی در دستور کار شبکه بهداشت است.

افزایش 130 درصدی ظرفیت ICU بیمارستان‌های شوشتر

دکتر جواد شریعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر در ماه‌های گذشته تنها سه تخت بود که در روزهای گذشته این ظرفیت 130 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به رشد این ظرفیت در این بیمارستان خاطرنشان کرد: ظرفیت تخت‌های ICU بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر در مدت چند ماه گذشته به هفت تخت مجهز رسیده است و این افزایش 130 درصد رشد نشان می‌دهد.

شریعتی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این افزایش گفت: برای این اقدام بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات از سایر محل‌های شهرستانی تامین شده است،  بیان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات استانی تأمین شده است و توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به شوشتر ستودنی است.

وی تصریح کرد: قبلاً در شوشتر به دلیل کمبود این تخت‌ها مجبور به انتقال بیمار به سایر شهرستان‌ها بودیم ولی در شرایط کنونی با وجود این تجهیزات خدمات‌دهی در سطح شهرستان به بیماران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول