اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

ارائه خدمات به 316 هزار بیمار در بیمارستان نقوی کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر بیمارستان نقوی کاشان گفت: 316 هزار و 37 نفر بیمار در سال 1390 از واحد‌های مختلف جراحی، کلینیکی و پاراکلینیکی این بیمارستان خدمات دریافت کرده‌اند.

ارائه خدمات به 316 هزار بیمار در بیمارستان نقوی کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، حسین یاوری‌‌تبار با بیان اینکه این تعداد مراجعه کننده تقریباً معادل 75 درصد جمعیت کاشان می‌باشد اظهار کرد: 161 هزار و 523 نفر از این بیماران از خدمات ویزیت 21 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی این مرکز بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: 153 هزار و 379 نفر از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان نقوی کاشان، به 13 واحد پاراکلینیکی این بیمارستان اعم از آزمایشگاه، رادیولوژی و سایر واحدها که به صورت شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌کنند مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: بیمارستان نقوی کاشان دارای یک بخش بستری جراحی با 22 تخت فعال می‌باشد که انواع اعمال جراحی شامل جراحی دیسک کمر، گوش و حلق و بینی، زیبایی و جراحی پلاستیک و ترمیمی، ارتوپدی و ارولوژی در آن انجام می‌گیرد.

وی اظهار داشت: یک هزار و 145 عمل جراحی در طول سال گذشته در دو اتاق عمل  این بیمارستان که تنها در شیفت صبح فعال می‌باشد، با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: پزشکان اورژانس ترومای این بیمارستان در طول سال گذشته  و در سه نوبت کاری 50 هزار و 792 نفر بیمار را ویزیت کردند و همچنین 37 هزار و 272 نفر از خدمات سرپایی در واحد اورژانس بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول