اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان اعلام کرد

پیشرفت 60 درصدی توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور این شهر به 60 درصد رسید.

پیشرفت 60 درصدی توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان

سامرند مرزنگ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوکان اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور با 60 درصد پیشرفت فیزیکی، حداکثر تا اوایل سال 1393 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود :طرح توسعه این بیمارستان جزو مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است که در خرداد ماه 1388 عملیات اجرایی آن آغاز شد که تاکنون دو مرحله قرارداد بسته شده و مرحله اول با بودجه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان عملیات خاکی و بتن‌سازی آن صورت گرفته و مرحله دوم آن نیز که ادامه عملیات ابنیه‌سازی و تاسیسات بوده در خرداد ماه 1390 با اعتبار 8 میلیارد و 300 میلیون تومان شروع شده و تاکنون 30 درصد بودجه آن تحقق یافته است.

این مسئول ادامه داد: احداث بخش بستری، بخش درمانگاه تخصصی، تاسیسات، کلینیک‌های تخصصی داخلی، قلب، کودکان، نورولوژی، جراحی، زنان، فیزیوتراپی، آندوسکوپی و ... از مهم‌ترین واحدهایی است که در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان ارائه خدمات بیشتر به مردم این شهر را از مهم‌ترین اهداف بهداشت و درمان این شهرستان عنوان کرد و اذعان داشت: تمام تلاش همکاران این مجموعه برای رضایت مردم این شهرستان است.

کل بودجه طرح توسعه بیمارستان شهید قلی‌پور این شهر 16 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول