اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

17 هزار تماس مردمی با پلیس در تعطیلات نوروز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 17 هزار تماس مردمی با پلیس در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفته است.

17 هزار تماس مردمی با پلیس در تعطیلات نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان یحیی شرفی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز و علاقه‌مندی آن‌ها به اجرای وظایف خود قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی، هماهنگی و تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی در روز 27 اسفند ماه سال گذشته بر همه روشن شد خاطر نشان کرد: استقبال مردم میهمان‌‌نواز استان زنجان از مسافران در راه مانده نیز بیانگر فرهنگ غنی و مردم‌دوستی آن‌ها است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با بررسی‌ها و رصدهای صورت گرفته در بخش‌های مختلف عمل‌گرایی مسئولان و مدیران مورد رضایت عموم مردم و مسافران واقع شده است.

وی با اشاره به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری تصریح کرد: مسافران و گردشگران ورودی در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی نداشتند و اقلام تبلیغاتی و راهنمایی در اختیار آن‌ها قرار می‌گرفت.

شرفی با تاکید بر اینکه در طول تعطیلات ایام نوروز بیش از 17 هزار تماس مردمی ثبت شده است، ادامه داد: با مدیریت صحیح و به موقع امدادرسانی و راهنمایی در اسرع وقت به مسافران صورت می‌گرفت.

وی همچنین با اشاره به 17 سرقت انجام شده از منازل مردم در طول تعطیلات سال جاری افزود: به دلیل مسافرت بودن مردم و خالی بودن منازل برنامه‌ریزی‌های زیادی در راستای محافظت از منازل شهروندان صورت گرفته و تعداد سرقت‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول