اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشگین‌شهر رخ داد

سارق حرفه‌ای در دام پلیس

خبرگزاری فارس: سارق حرفه‌ای سابقه‌دار در شهرستان مشگین‌شهر به دام مأموران پلیس افتاد

سارق حرفه‌ای در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین انتظامی شهرستان مشگین‌شهر بعد از ظهر امروز در جریان دستگیری اعضای این سرقت اظهار داشت: این سارق که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب پلیس بود چندی پیش یک دستگاه سمند را دزدید و با آن شش فقره سرقت انجام داد.

اسماعیل ترابی افزود: این سارق مسافر سوار می‌کرده و در بین راه وسایل، پول و سایر امکانات مسافران و ورودی‌های خود را به سرقت می‌برده تا از این طریق بتواند به اعمال و تخلفات خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری به شش فقره سرقت در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل اعتراف کرده و موارد مختلف در حال بررسی است.

ترابی خاطر نشان کرد:‌ سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی می‌شود تا پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم انجام شده و صدور رأی انجام شود.

 

127 قلم اشیای تاریخی از غارتگران میراث فرهنگی کشف شده است

به گزارش فارس، معاون فرماندار خلخال نیز ظهر امروز در جلسه کمیته مبارزه با کالا و ارز خلخال ضرورت تشدید مبارزه با غارتگران میراث فرهنگی را یادآور شد.

حسن فرضی اضافه کرد: در مدت فعالیت یگان حفاظت میراث فرهنگی خلخال مبارزه با یغماگران این حوزه شدت گرفته به طوری که در سال گذشته موفق شدند 127 قلم اشیای تاریخی را کشف کنند.

وی همچنین از کشف سه دستگاه گنج‌یاب و بیش از 580 سکه تقلبی تاریخی در خلخال خبر داد و بیان کرد: 25 نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی خلخال شدند.

فرضی در ادامه گفت: در همین مدت 250 مورد بازدید و سرکشی از اماکن باستانی و تاریخی شهرستان توسط مأموران یگان حفاظت فرهنگی صورت گرفته و 14 نفر در عین حفاری شبانه دستگیر شدند.

معاون فرماندار خلخال کشف بیش از شش هزار بطری مشروبات الکلی و 20 هزار نخ سیگار قاچاق در سال گذشته با همت مأموران نیروی انتظامی خبر داد و افزود: در این رابطه قاچاقچیان دستگیر شده و دو دستگاه خودروی وانت‌پیکان نیز از عوامل این باند متوقف شده است.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول