اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان خبر داد

900 هزار تماس مردمی با پلیس کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: 900 هزار تماس تلفنی مردم با پلیس، نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

900 هزار تماس مردمی با پلیس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان کرمان، سردار چناریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 900 هزار تماس تلفنی با پلیس استان کرمان گرفته شده است که نمایانگر اعتماد مردم به پلیس است.

وی با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: پلیس بر این عقیده است که همکاری و پشتیبانی مردم در موفقیت‌های پلیس نقش موثر و مهمی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح مراحل رزمایش عاشورا 90 افزود: این رزمایش با مرحله پنهانی آغاز و مرحله آشکار آن اجرا شد و پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز به عنوان یکی از مراحل پایانی در حال برگزاری است.

این مقام ارشد انتظامی استان کرمان گفت: یکی از برتری‌های رزمایش عاشورای 90 نسبت به رزمایش‌های دیگر، همکاری و هماهنگی استان‌های همجوار در اجرای رزمایش بوده است.

وی با مطرح کردن استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور بیان داشت: استان کرمان از لحاظ امنیتی دارای حساسیت خاصی است و به همین دلیل پلیس استان کرمان با تمام تلاش خود سعی در برقراری نظم و امنیت در حد مطلوب را دارد.

چناریان عنوان کرد: وضعیت امنیتی استان کرمان و احساس امنیت در جامعه با هیچ زمانی طی تاریخ قابل مقایسه نیست و این نشان از همکاری مردم با دستگاه‌های امنیتی دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان از مردم خواست با رساندن اطلاعات و اخبار موارد ناامنی و شرارت به پلیس، نیروی انتظامی را در راستای دستگیری عوامل ناامنی و ایجاد امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول