اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماه گذشته صورت گرفت؛

تماس 408 هزار زنجانی با فوریت‌های پلیس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی زنجان از تماس تلفنی 408 هزار زنجان در پنج ماه گذشته با مرکز فوریت‌های پلیس 110 استان خبر داد.

تماس 408 هزار زنجانی با فوریت‌های پلیس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل مرکز اطلاع رسانی پلیس، یحیی شرفی اظهار داشت: این مقدار تماس نشان دهنده اعتماد مردم به پلیس است.
وی ادامه داد: براساس ارزیابیهای انجام شده‏، طی پنج ماهه سال‌جاری تعداد 408 هزار و 330 مورد تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان برقرار شده است.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه 46 هزار و 850 مورد از تماس‌های برقرار شده‏، منجر به عملیات و حضور ماموران در صحنه شده است، افزود: از کل تماس‌های برقرار شده 12 هزار و 577 مورد مربوط به راهنمایی و مشاوره اپراتورها بوده است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد تماس‌ها 4 هزار و 620 مورد منجر به دستگیری توسط پلیس شده است، اظهار داشت: انتظار ما از شهروندان این است که از تماس‌های بی‌مورد با پلیس خودداری کنند، تا پلیس بتواند خدمات مطلوبتری به شهروندان ارائه کند.
شرفی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را پل ارتباطی پلیس و مردم دانست و تصریح کرد: شهروندان میتوانند برای تعامل و همکاری بیشتر با پلیس، موارد مشکوک را در کمترین زمان ممکن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.
وی مردم استان زنجان را مردمانی فهیم خواند و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته وقوع جرایم خشن در این استان در حد صفر بوده و وقوع جرایمی از قبیل آدم ربایی، سرقت مسلحانه، سرقت از بانک و اماکن عمومی در سال‌جاری منفی بوده است.
فرمانده پلیس استان زنجان گفت: در طی پنج ماهه نخست سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه کشف کیف قاپی 85 درصد، داخل خودرو 11 درصد و جیب بری 150 درصد رشد داشته است، که در زمینه جیب‌بری بخشی از کشفیات مربوط به گذشته بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول