اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

نواقص طرح بازنگری تفصیلی شهر اصفهان برطرف شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهر اصفهان گفت: باید در سریع‌ترین زمان ممکن اشکال‌ها و نواقص طرح بازنگری تفصیلی ظهر اصفهان احصاء و برطرف شود.

نواقص طرح بازنگری تفصیلی شهر اصفهان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهر اظهار داشت: باید در سریع‌ترین زمان ممکن اشکال‌ها و نواقص طرح بازنگری تفصیلی ظهر اصفهان احصاء شود و در کمیسیون ماده 5 اصلاحات لازم انجام گیرد و برای عملیاتی کردن آن دستورالعمل تدوین شود.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی با حضور نمایندگان استان اصفهان، مدیران استانی و اعضای شورای شهر و شهرداران افزود: باید برگزاری این قبیل جلسه‌ها افزایش یابد و به صورت مستمر تکرار شود تا خروجی بهتری را برای شهر و تسریع در پیشبرد پروژه‌ها داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خدمات دولت در استان اصفهان بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اگر خدمات شهرداری اصفهان و مدیریت استان در کنار یکدیگر تجمیع شود، آثار بهتری دارد.

وی تأکید کرد: در بررسی‌ها مشاهده می‌شود با وجود تمامی پیشرفت‌ها و انجام پروژه‌های مختلف عمرانی در سطح استان طرح‌های چندانی در شهر اصفهان صورت نگرفته که باید سهم اصفهان از محل اعتبارات استانی مشخص شود.

نصراصفهانی در ادامه با اشاره به بودجه شهرداری‌ها گفت: در درازمدت نمی‌توان تنها از عوارض مردم شهر را آباد کرد بلکه لازم است از بودجه عمومی کشور عوارضی به شهرها پرداخت شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول