اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار:

اجرای طرح تفصیلی شهر جویبار 3 سال فراموش شد

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: طرح تفصیلی شهر جویبار در سازمان مسکن و شهرسازی مازندران سه سال جا مانده است.

اجرای طرح تفصیلی شهر جویبار 3 سال فراموش شد
علیرضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جویبار در مورد روند اجرای طرح تفصیلی در شهر جویبار اظهار داشت: سه سالی است که این طرح به سازمان مسکن و شهرداری مازندران ارسال شده است، اما ظاهراَ این طرح در سازمان مسکن و شهرسازی مازندران جا مانده و موجبات ساخت و ساز غیرمجاز شهرستانی را فراهم آورده است.
وی با بیان اینکه  به نظر ما این تخلفات به مسئولان استانی به ویژه رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران بازمی‌گردد، اضافه کرد: ما خواستار ارائه این طرح هستیم تا در مسائل شهری برنامه‌ریزی کنیم.
شهردار جویبار در مورد ترافیک شهری این شهر گفت: عدم طراحی خیابان‌های دوم و سوم این شهر نیز یکی از این علل ترافیک در این شهر است که در کلاگرمحله و جوان محله قابل حل اما در مسیر شهرداری و کردمحله به دلیل نبودن هیچگونه راه عبور امکان طراحی دوم یا سوم وجود ندارد.
این مسئول با اشاره به اینکه در طرح جامع و تفصیلی خیابان 20 تا 30 متری به رینگ سراج‌کلا تا میدان کشتی طراحی شد، تصریح کرد: این طرح با حاشیه خوب آماده تعریض برای آزادسازی مسیر دوم و سوم است.
شهردار جویبار با اشاره به پیش‌بینی بودجه 2 میلیارد و 550 میلیون تومانی بودجه شهرداری در سال 90 خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری در طرح تفصیلی است.
وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مسئولان همراهی در اجرای قانون است برای ارائه خدمات بهتر به مردم دست ما گیرند و شانه خالی نکنند و کمک ما باشند.
گنجی به اصلاح هندسی معابر و تعریض زمین، خط کشی معابر و نصب سرعت‌گیر، اصلاح 70 درصدی سرعت‌گیرها، رنگ‌ریزی جداول، سنگ‌ریزی کوچه‌ها و معابر قبل از شروع فصل بارش و تقاضای مردمی، لکه‌گیری و آسفالت سطح شهر، تهیه طرح میادین، نصب ست ورزشی در پارک شهر، نصب گل میخ در خیابان‌ها برای جداسازی معابر، ساماندهی پارک محلی و میدان سراج کلا و بلوار ورداسبی اشاره کرد و اذعان داشت: این اقدامات بخشی از عملکرد شهرداری جویبار بوده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول