اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه مدیریت شهرسازی و معماری استان همدان:

طرح تفصیلی و جامع شهرهای زنگنه و جورقان تهیه شد

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: طرح جامع شهر زنگنه و جورقان 14 اسفندماه جاری به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

طرح تفصیلی و جامع شهرهای زنگنه و جورقان تهیه شد

فرهاد فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ارتباط با طرح جامع شهر زنگنه از توابع شهرستان ملایر بیان داشت: طرح جامع شهر زنگنه در تاریخ 22 اسفند 88 به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید و در 15 دی‌ماه سال 89 طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع ابلاغ طرح به استانداری همدان تنفیذ شد.

وی ادامه داد: مطالعات طرح تفصیلی این شهر 18 اردیبهشت‌ماه 90 شروع و در جلسه کمیسیون ماده پنج مورخ 14/12/90 به تصویب رسید.

سرپرست حوزه مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به جمعیت و افق طرح بیان داشت: در سال 85 جمعیت این شهر 747 نفر بوده و محدوده شهر در وضع موجود 82 هکتار و جمعیت شهر در افق طرح 804 نفر و محدوده پیشنهادی شهر 86 هکتار است.

وی در رابطه با طرح جامع جورقان از توابع شهرستان همدان نیز گفت: این طرح 22 اسفند 88 به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید و در هشتم آذر 89 طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی موضوع ابلاغ طرح به استانداری همدان تنفیذ شد.

فرزانه ادامه داد: مطالعات طرح تفصیلی این شهر در هشتم دی‌ماه 89 شروع و در جلسه کمیسیون ماده پنج 14 اسفند 90 به تصویب رسید.

وی همچنین درمورد جمعیت این طرح اذعان داشت: در سال 85 جمعیت این شهر 9 هزار و 824 نفر بوده و محدوده آن در وضع موجود 123 هکتار و جمعیت شهر در افق طرح 12 هزار و 744 نفر و محدوده پیشنهادی نیز 271 هکتار است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول