اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش قابل توجه صدور پروانه ساختمان؛

طرح تفصیلی شهر اصفهان مثبت بوده است

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از افزایش ۶۸درصدی در متراژ زیربنای پروانه‌های ساختمان صادره در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

طرح تفصیلی شهر اصفهان مثبت بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، مسعود نریمانی با اشاره به مثبت بودن طرح تفصیلی شهر اصفهان اظهار داشت: افزایش قابل توجه صدور پروانه ساختمان می‌تواند نشانگر خارج شدن رکود بخش مسکن و رونق ساخت و سازهای شهری باشد.
وی اضافه کرد: در هفت ماهه سال ‌جاری ۳هزار و ۵۷۶ پروانه ساختمان برابر با 2 میلیون و ۷۳۴هزار و ۴۶۲ متر مربع در مناطق ۱۴گانه شهرداری اصفهان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۸درصد در متراژ زیربنا و ۱۵درصد در تعداد پروانه‌های ساختمان صادره افزایش داشته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این بازه زمانی ساختمان‌های سه طبقه روی پیلوت با ۳۳درصد از نظر تعداد و ساختمان‌های پنج طبقه و بالاتر با ۶۰درصد از نظر متراژ زیر بنا بیشترین فراوانی را داشته‌اند.
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی شهرداری منطقه هشت بالاترین میزان صدور پروانه ساختمان در تعداد و متراژ زیربنا را در بین مناطق شهرداری داشته است، بیان داشت: مناطق چهار، سه، شش، هفت، 10، پنج، 12، یک، 13، 9، 14، دو و 11 به ترتیب در رتبه‌های دوم و تا چهاردهم از نظر متراژ زیربنای پروانه ساختمان صادره می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول