اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

ابلاغ مصوبه بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبه نهایی بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان از سوی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد.

ابلاغ مصوبه بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان عباس حاج‌رسولی‌ها از ابلاغ مصوبه نهایی بازنگری طرح تفصیلی شهر اصفهان از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: با اجرای این طرح، مشـکلات چندین ساله شهروندان در خصـوص کاربری‌های اراضی آنها به طور ریشه‌ای رفع می‌شود.
وی تصویب، ابلاغ و اجرای بازنگری طرح تفصیلی را راهگشا در راستای حل مشکلات مردم دانست و افزود: از این پس شهرداران مناطق چهارده‌گانه می‌توانند به راحتی مشکلات مردم را حل و اراضی آنان را از بلاتکلیفی خارج کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به کاهش مراجعات مردمی به کمیته‌های نظارتی و دیدارهای مردمی اعضای شورا تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده کاهش مسائل و مشکلات آنان در شهرداری‌ها بوده ‌است.
وی ادامه داد: حضور مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در کمیته‌های نظارتی، ارتباط تنگاتنگ و مفید آنان با مردم، قانونمند شدن تمام تصمیم‌گیری‌ها، برنامه‌ها و درآمدهای شهرداری دلیل مهم آن است.
حاج‌رسولی‌ها افزود: رویکرد مسئولان شهرداری باید مردم ‌محور باشد و همین‌طور که شورای اسلامی شهر تاکید دارد در صورتی که آنان با موضوعی مبهم در شهرداری مواجه شوند باید آن را به نفع مردم عملی کنند.
وی به خلاء مدیریت واحد شهری در کلان‌شهر اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: نبود این مدیریت مشکل اساسی این کلان‌شهر است و انتظار داریم با تشکیل نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مدیریت واحد شهری در کلانشهرهای کشور تحقق یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر حضور گسترده شهروندان اصفهانی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مردم قصد داریم که به افرادی رای بدهند که مردمی و دارای روحیه و تفکر شورایی بوده و کارهای مردم را به صورت محلی پیگیری و رفع کنند و مردم‌شناسی و دارای تخصص‌های لازم برخوردار باشند.
انتهای پیام؛/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول