اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرضا خبر داد

تدوین طرح تفصیلی جدید شهرضا در آینده‌ای نزدیک

خبرگزاری فارس: شهردار شهرضا گفت: طرح تفصیلی ابلاغ شده به شهرداری شهرضا در سال 1388 بر پایه اطلاعات قدیمی شهرستان تدوین شده است و از کارایی لازم برخوردار نیست و در آینده‌ای نزدیک طرح تفصیلی جدید تدوین می‌شود.

تدوین طرح تفصیلی جدید شهرضا در آینده‌ای نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان‌احمدی شامگاه چهارشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر روند ساخت‌ و سازهای شهری جزو مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: طرح‌های پایه شهری برنامه‌های مدونی است که تمامی مسائل خرد و کلان حریم درون و برون‌ شهری را در بر می‌گیرد.
شهردار شهرضا با تشریح جزئیات طرح تفصیلی شهرضا در سال 88 افزود: بازنگری و تصویب این برنامه جامع حدود سه سال به طول انجامید اما استفاده از اطلاعات قدیمی و نقشه‌های سال‌های دور و در نظر نگرفتن وضعیت فعلی شهر، امکان استفاده از این طرح جامع را غیرممکن کرده است.
خان‌احمدی با اشاره به لزوم تدوین طرح جامع شهرضا تصریح کرد: تغییرات گسترده نما، مبلمان و معابر شهرستان طی یک دهه اخیر از یک سو و از سوی دیگر توسعه ‌یافتگی شهرضا از مواردی است که نیاز این شهر را در زمینه برخورداری از این طرح آشکار می‌کند.
وی با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی بهتر به مردم در حوزه مدیریت شهری بیان کرد: یکی از مشکلاتی که همواره در شهرداری‌ها وجود دارد معضل اتلاف وقت است که با اجرای برنامه‌هایی از قبیل استفاده از پرونده‌های الکترونیکی و تغییرات گسترده در بایگانی شهرداری درصدد رفع آن هستیم.
شهردار شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به بازدید شهرداران جنوب استان اصفهان از سازمان بازیافت شهرداری مشهد اظهار کرد: این سازمان در سطح کشور دارای رتبه نخست در حوزه بازیافت است و این بازدید نیز با محوریت استفاده از تجارب گران‌بهای شهرداری مشهد در زمینه استفاده بهینه از زباله‌ها و پسماندهای شهری انجام گرفت.
وی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه بازیافت جنوب استان اصفهان در آینده نزدیک افزود: کاهش هزینه‌های شهرداری در زمینه دفع پسماندهای شهری و استفاده اقتصادی و مطابق با وضعیت محیط زیستی از مواردی است که با تشکیل کارخانه بازیافت جنوب استان اصفهان شاهد آن هستیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول