اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحقق شعار امسال

فرماندار میانه خواستار توجه ویژه دانشگاه‌ها به بحث تولید ملی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان میانه با بیان نقش دانشگاه‌ها در فرهنگ‌سازی برای تولید ملی توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها، خواستار توجه بیش از پیش به بحث تولید ملی شد.

فرماندار میانه خواستار توجه ویژه دانشگاه‌ها به بحث تولید ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، تقی خلفاپور آینده میانه را با توجه به ظرفیت‌های موجود بسیار روشن عنوان کرد.

وی، به موضوع بیکاری و مهاجرت در شهرستان اشاره کرد و خواستار بحث و بررسی کارشناسانه علت این دو موضوع همچنین ارائه راهکارهای لازم توسط دانشگاه‌ها شد.

در این دیدار دبیران و اساتید دانشگاه‌ها از مساعدت و پشتیبانی فرماندار نسبت به شهرستان تشکر و پشتیبانی از شهردار را مورد انتظار دانستند.

آنها از پیگیری فرماندار در تمام امور به خصوص در مسائل شهری از جمله ورودی‌های شهر، بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل(ع)، پیگیری و ایجاد شهرک‌های صنعتی تقدیر کردند.

فرماندار میانه نیز گفت: شهرداری مجموعه‌ای است متفاوت، آسیب‌پذیر با اموری دشوار، حجم پاسخ‌دهی بالا با اعتبارات کم، اما کارهایی آغاز شده و از پیشکسوتان و مسئولان دلسوز میانه می‌خواهم حمایت کنند زیرا حمایت، همدلی و همفکری از ضروریات توسعه شهرستان است.

خلفاپور با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است، گفت: خواسته اصلی مردم در وهله اول باید شناسایی و در مرحله دوم اولویت‌بندی شود.

فرماندار میانه به موضوع بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل(ع) اشاره کرد و افزود: پیمانکار طرح مشخص شده که در این امر نیاز داریم مردم و مالکین همکاری کنند تا در پروسه زمانی مشخص این طرح عظیم اجرایی شود.

وی گفت: به زودی شاهد تبدیل 33 پل میانه به تفرجگاهی با میراث فرهنگی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول