اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی گرمسار:

کیفی‏سازی برنامه‏ها مهم‏ترین ملاک در هیئت‏های مذهبی باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار با تأکید بر کیفی کردن برنامه‏های مذهبی گفت: آنچه معیار و ملاک برتری شناخته می‏شود، کیفیت برنامه‏های اجرایی است.

کیفی‏سازی برنامه‏ها مهم‏ترین ملاک در هیئت‏های مذهبی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام محسن محمدیان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری تبلیغات اسلامی گرمسار با حضور اعضای شورای هیئات مذهبی این شهرستان، ضمن تأکید بر کیفی ‏کردن برنامه‏ها در هیئات مذهبی افزود: هیئت‏های مذهبی باید به جای افزایش کمی برنامه‏های خود، به غنی شدن آن کمک کنند.

وی با اشاره به توان و ظرفیت بالای این تشکل‏ها اظهار داشت: هیئت‏ها در حالت کلی دارای قابلیت‏های بسیار بالایی هستند و با سوق دادن این انرژی در مسیر صحیح می‏توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تأکید کرد: قرآن‌محوری، مسجد‌محوری و روحانی‌محوری از اساسی‌ترین شعارهایی است که باید شورای هیئت‌های مذهبی به آن دست پیدا کنند.

محمدیان ضمن تأکید بر رفع آسیب‌های عزاداری از هیئات مذهبی عنوان کرد: عمق‌بخشی به بصیرت دینی و پرهیز از کارهای خرافی از مهم‌ترین وظایف شورای هیئات مذهبی است.

به گزارش فارس، شورای اداری تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار هر دو ماه یک بار با هدف ابلاغ برنامه‌ها و نحوه انجام آن برگزار و نقاط قوت و ضعف برنامه‏های اجرا شده در آن بررسی می‏شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول