اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

هیئات مذهبی در عزاداری حضرت فاطمه (س) نقشی محوری دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: هیئات مذهبی در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) نقشی محوری دارند.

هیئات مذهبی در عزاداری حضرت فاطمه (س) نقشی محوری دارند

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای مردمانی مؤمن و معتقد است و در مناسبت‌های مذهبی حضوری پررنگ دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در سال جاری برای برپایی مطلوب مراسم ایام فاطمیه افزود: هیئات مذهبی در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) نقشی محوری دارند و در شهرستان کنگان با همکاری با فرماندار و بخشداران و مسئولان هیئت‌ها برنامه‌های متنوع و ارزشمندی را برگزار می‌کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان بر توجه بیشتر به برگزاری مراسم دهه فاطمیه در شهرها و روستاهای تابعه با توجه به فضای حاکم بر منطقه تاکید کرد و از معرفی هیئت فاطمیون کنگان و هیئت محبان علی‌اصغر (ع) شهر بنک به عنوان هیئت‌های محوری برای برگزاری این ایام خبر داد.

اهرمی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولین هیئات و مساجد شهرها و روستاهای تابعه از جمله سیراف، عسلویه، بیدخون و پرک انجام خواهد گرفت و هیئات محوری برای سوگواری و عزای حضرت فاطمه (س) در مناطق مختلف مشخص می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از فعالیت بیش از 185 هیئت مذهبی در شهرستان کنگان خبر داد و عنوان داشت: هیئت‌های مذهبی نقش مهم و تاثیرگذاری در گسترش علوم اسلامی و تکریم اهل‌بیت(س) دارند و در چند سال اخیر شاهد گسترش کیفی فعالیت‌های این هیئت‌ها بوده‌ایم و در واقع دولت حمایت بیشتری از هیئت‌ها در ماه‌های اخیر داشته است.

اهرمی اذعان داشت: امکانات لازم برای برگزاری مطلوب ایام فاطمیه فراهم شده و از هیئت‌ها انتظار داریم نسبت به کیفیت‌ بخشیدن به این برنامه‌ها اهتمام ورزند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول