اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان خبر داد

راه‌اندازی 2 سالن مطالعه برای دانش‌آموزان کوهبنانی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: 2 سالن مطالعه برای دانش‌آموزان کوهبنانی در ایام نوروز راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 2 سالن مطالعه برای دانش‌آموزان کوهبنانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه صبح امروز در حاشیه افتتاح سالن مطالعه در دبیرستان‌های دخترانه الزهرا (س) و پسرانه شهید باهنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این سالن‌های مطالعه به منظور ایجاد فضای مناسب برای مطالعه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی در ایام نوروز و حفظ آمادگی آنها برای شرکت در کنکور ایجاد شده است.

وی بیان داشت: محدودیتی برای استفاده از این سالن‌ها وجود ندارد و دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم دبیرستان هم می‌توانند در صورت تمایل از این مکان‌ها در ایام تعطیلات نوروز استفاده کنند.

نیکخواه راه‌اندازی سالن‌های مطالعه در مدرسه‌های پسرانه شهید باهنر و دخترانه الزهرا (س) شهرستان کوهبنان طی ایام تعطیلات نوروزی را در راستای کیفیت‌بخشی به امر آموزش و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروزی  دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از حضور دبیران با تجربه برای رفع اشکال‌ و مفتوح بودن کتابخانه‌های مدرسه‌ها و حضور کتابداران از دیگر مزایای راه‌اندازی این سالن‌ها برای دانش‌آموزان است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی سالن‌های مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی برای دانش‌آموزان مقاطع سوم متوسطه و پیش‌دانشگاهی در سال‌های گذشته نیز انجام می‌شده که سال جاری نوع خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان حاضر در این مکان‌ها  از جمله تجهیز مکان‌ها، پذیرایی  میان وعده‌، تهیه نهار برای دانش‌آموزان در صورت متقاضی بودن و تعداد سالن‌ها گسترش بیشتری داشته است.

نیکخواه گفت: سالن‌های مطالعه راه‌اندازی شده در مدرسه‌های شهرستان کوهبنان‌ در مرحله نخست از 25 اسفند تا 11 فروردین ماه و در مرحله دوم نیز از زمان آغاز مدارس تا زمان برگزاری کنکور دایر است و دانش‌آموزان می‌توانند از این اماکن طی روز بهره ببرند.

عشرت اکبری مدیر دبیرستان دخترانه الزهرا (س) کوهبنان نیز گفت: طی چند سال گذشته با استفاده از وجود دبیران علاقمند و توانمند این طرح در این دبیرستان به خوبی و با کسب رضایت دانش‌آموزان و والدین‌ اجرا شد.

وی افزود: در سال جاری سعی شد تا از وجود سرگروه‌های دروس تخصصی بیشتر استفاده شود و همچنین با برنامه‌ریزی به عمل آمده این سالن‌های مطالعاتی به صورت دو شیفت صبح و عصر حتی در ایام تعطیلات پذیرای دانش‌آموزان هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول