اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران عنوان کرد

بسیج امکانات برای خدمات‌رسانی به مردم در 13 فروردین

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: همه ادارات و نهادهای دولتی گچساران برای خدمات‌رسانی به مردم در روز 13 فروردین آمادگی کامل دارند.

بسیج امکانات برای خدمات‌رسانی به مردم در 13 فروردین

سید مرتضی سجادپور صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: 13 فروردین یا جشن بدرقه نوروز یکی از مهم‌ترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سال‌های اخیر روز انس با طبیعت نیز نام‌گذاری شده است.

 

* آبرسانی به مناطق مختلف تفریحی گچساران در 13 فروردین

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: ایرانیان با آغاز بهار و ورود به سال جدید و پس از چند روز دید و بازدید و تبریک سال نو، برای تکمیل شادی خود و دور کردن غم و غصه در روز 13 فروردین با بیرون آمدن از خانه به طبیعت می‌روند.

سجادپور با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی ادارات و دستگاه‌های دولتی و نهادها به مردم در روز طبیعت تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم در روز 13 فروردین عملیات آبرسانی در منطقه آبریگون از طریق یک دستگاه تانکر توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام می‌گیرد.

وی افزود: آبرسانی به مناطق گناوه و قلات نیز توسط اداره امور عشایر برای رفاه حال مردم در روز طبیعت انجام می‌شود.

معاون فرماندار گچساران گفت: به منظور استفاده بهینه مردم از روز طبیعت، حفاظت و نظارت مستمر بر مناطق دشتک دیل، قلات، گناوه و آبریگون توسط یگان حفاظتی ادارات محیط زیست و منابع طبیعی صورت می‌گیرد.

سجادپور ادامه داد: نیروی انتظامی گچساران با همکاری سپاه پاسداران این شهرستان در روز 13 فروردین در راستای ایجاد و برقراری نظم اقدامات لازم را به عمل می‌آورند.

وی از اعلام آمادگی کامل و استقرار اکیپ‌های پزشکی و تیم پزشکی سیار در روز 13 فروردین توسط شبکه بهداشت و درمان گچساران خبر داد.

سجادپور یادآور شد: با توجه به نیاز مردم به فعالیت نانوایی در 13 فروردین، دو نانوایی روبه‌روی پارک لاله و پارک نفت گچساران در آن روز تنور خود را روشن نگه داشته و نان دست مردم می‌دهند.

 

* برقراری امنیت مطلوب در گچساران و باشت

این مسئول در گچساران یادآور شد: با توجه به درخواست نیروی انتظامی گچساران مبنی بر نیاز به چهار دستگاه خودرو جهت پوشش بهتر مناطق مختلف شهرستان‌های گچساران و باشت و برقراری امنیت مطلوب در این شهرستان‌ها، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این تعداد خودرو را در اختیار نیروی انتظامی قرار می‌دهد.

سجادپور از اختصاص 15 دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب مردم در روز 13 فروردین توسط شهرداری دوگنبدان خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 دستگاه اتوبوس اختصاص‌یافته برای ایاب و ذهاب مردم تا شعاع 20 کیلومتری بیرون از شهر به مردم خدمات رایگان می‌دهند.

معاون فرماندار گچساران با اشاره به 12 فروردین سالروز تأسیس جمهوری اسلامی با رأی حداکثری مردم گفت: ادارات آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بنرهای حاوی پیام‌ها و جملاتی از امام راحل و مقام معظم رهبری به مناسبت این روز در سطح شهر نصب کرد‌ه‌اند.

سجادپور تصریح کرد: با توجه به تقارن نوروز و 13 فروردین با یوم‌الله 12 فروردین اداره میراث فرهنگی با ارائه بسته‌های فرهنگی نسبت به برگزاری جشن ویژه روز جمهوری اسلامی در یکی از پارک‌های شهر به ویژه پارک لاله اقدام می‌کند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول