اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آتش‌نشانی قزوین گفت: هشتمین دوره آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی قزوین یکم اردیبهشت ماه سال 91 برگزار می‌شود.

آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سیدعلی شفیعی اظهار کرد: در این آزمون که با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود، 225 داوطلب شرکت دارند.

شفیعی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون باید با همراه داشتن کارت ورود به جلسه ساعت 9:30 صبح روز جمعه اول اردیبهشت سال جاری در محل برگزاری آزمون واقع در خیابان خیام شمالی، ساختمان جهاد دانشگاهی قزوین حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و شرکت کنندگان با مطالعه منابع و کتب درسی که معرفی می‌شود در آزمون شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: سازمان آتش نشانی قزوین در آزمون امسال به منظور آشنایی و آمادگی بیشتر متقاضیان با سرفصل دروس و رفع اشکالات احتمالی ناشی از مطالعه جزوات معرفی شده، حدود 50 ساعت کلاس حضوری برای داوطلبان پیش‌بینی کرد که در دو بخش تئوری و عملی تشکیل شد و حضور متقاضیان در این کلاس الزامی بود.

مدیرعامل آتش‌نشانی قزوین با اشاره به اینکه آزمون مهارت آتش‌نشانی بیشتر مربوط به آن دسته از افرادی است که در هنرستان‌های کاردانش بزرگسالان مشغول تحصیل هستند، خاطر نشان کرد: این آزمون بر اساس استانداردهای تعریف شده معادل هزار و 785 ساعت و به عنوان 47 واحد درسی محسوب می‌شود و داوطلبان با گذراندن بقیه واحدهای درسی خود در هنرستان بزرگسالان موفق به کسب مدرک دیپلم می‌شوند.

شفیعی تصریح کرد: آزمون مهارت آتش‌نشانی در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود و افرادی که در آزمون تئوری پذیرفته شوند اجازه شرکت در آزمون عملی را به دست می‌‌آورند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در آزمون باید در هر دو بخش تئوری و عملی نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا موفق به دریافت گواهینامه مربوط شوند، گفت: نصاب نمره قبولی در آزمون تئوری 50 نمره از 100 نمره و در آزمون عملی 60 نمره از 100 نمره است.

شفیعی افزود: گواهینامه پذیرفته شدگان در هشتمین مرحله آزمون ادواری مهارت آتش‌نشانی اوایل تیر ماه سال 91 ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول