اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه خبر داد

آماده‌باش آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه گفت: در ایام نوروز نیروهای آتش‌نشانی به صورت شیفتی در پایگاه‌های این سازمان به صورت آماده‌باش مستقر شده‌اند.

آماده‌باش آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث در ایام نوروز

حمید یاختی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار با نام استقبال ایمن از بهار اظهار کرد: با هدف عملی کردن این طرح نیروهای آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه طرح استقبال ایمن از بهار از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است افزود: این طرح تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان و حومه با اشاره به حضور نیروهای آتش‌نشانی در ورودی‌های شهر زنجان تصریح کرد: این نیروها آماده انجام عملیات امداد و نجات هستند.

وی تعداد نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهر زنجان را 89 نفر اعلام کرد و گفت: این نیروها به صورت شیفتی در طول ایام نوروز در پایگاه‌های آتش‌نشانی مستقر می‌شوند.

یاختی‌فر تاکید کرد: نیروهای آتش‌نشانی طبق سنوات گذشته برای روز طبیعت آماده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای سازمان آتش‌نشانی در روز طبیعت آماده‌باش خواهند بود ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت در تفرج‌گاه‌های سطح شهر مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول