اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 10 ساعت گرفتاری در کوهستان

مأموران آتش‌نشانی کوهنورد جوان زرندی را نجات دادند

خبرگزاری فارس: جوان زرندی که برای کوهنوردی به ارتفاعات این شهرستان رفته بود با گرفتار شدن در بالاترین نقطه کوهستان پس از 10ساعت به آغوش خانواده خود بازگشت.

مأموران آتش‌نشانی کوهنورد جوان زرندی را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، جوان زرندی که برای کوهنوردی به ارتفاعات این شهرستان رفته بود با گرفتار شدن در بالاترین نقطه کوهستان پس از 10ساعت با کمک مأموران آتش‌نشانی به آغوش خانواده خود بازگشت.

جواد مهدوی مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: این جوان به دلیل آشنا نبودن به مسائل اولیه کوهنوردی و تجربه کافی پس از رفتن به بالاترین نقطه از قله دو شاخ در همان مکان گرفتار شد که در ساعت 13 عصر با تماس با خانواده خود و در جریان گذاشتن این سازمان مأموران آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از چهار ساعت تلاش موفق به پیدا کردن این جوان شده و در ساعت 10 شب این جوان به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی افزود: این جوان از یکی از صعب‌العبورترین نقاط به کوه صعود کرده بود که در بعضی از مواقع کارکنان با استفاده از کارگاه و وسایل کوهنوردی مجبور به انتقال این فرد به پایین شدند.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از شهروندان خواست قبل از رفتن به کوه با مشخص کردن مسیر خود بهترین و آسان‌ترین راه را برای صعود انتخاب کنند.

مهدوی تصریح کرد: این سازمان با خریداری تمام لوازم امداد و نجات چاه و کوهستان و فراگیری مسائل امداد و نجات توسط کارکنان به بهترین سازمان آتش‌نشانی بدل شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول