اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح خدمات نوروزی صورت می‌گیرد

حضور 24 ساعته آتش‌نشانان در بوستان‌های قم

خبرگزاری فارس: اکیپ‌های آتش‌نشانی به صورت شبانه‌روزی در بوستان‌های قم حضور داشته و آماده جلوگیری و رفع هرگونه حادثه احتمالی هستند.

حضور 24 ساعته آتش‌نشانان در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ستاد تسهیلات زائرین استان قم با ایجاد کمیته‌های دوازده‌گانه، اقدام به ارائه خدمات به زائران کریمه اهل‌بیت(ع) کرده است.

برخی از مسافران که قصد اقامت چند ساعته در قم را داشته یا مکانی را برای اقامت در شب نیافته‌اند، با نصب چادرهای مسافرتی در اماکن مختلف، استراحتی کوتاه در قم دارند.

یکی از محل‌هایی که بیشتر این افراد برای نصب چادرهای خود انتخاب می‌کنند، بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر قم است اما اقامت مسافران در این اماکن همواره با خطراتی چون روشن کردن آتش و کنترل نکردن آن و در نتیجه بروز آتش‌سوزی یا دیگر حوادث همراه است.

شهرداری قم به عنوان یکی از اعضای کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با درک این حساسیت اقدام به استقرار اکیپ‌های پیاده و موتوری خود در بوستان‌ها کرده است تا از بروز هرگونه مشکل در ایام نوروز جلوگیری کند.

اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم به صورت شبانه‌روزی و تا پایان تعطیلات نوروز در این اماکن حضور داشته و در صورت بروز مشکل، به سرعت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول