اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب تست آمادگی جسمانی صورت می‌گیرد

رقابت 112 نفر برای استخدام در آتش‌نشانی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: 112 نفر از افراد راه یافته به مرحله دوم آزمون تست آمادگی جسمانی برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی شهرداری‌های خراسان شمالی رقابت خود را آغاز کردند.

رقابت 112 نفر برای استخدام در آتش‌نشانی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این تعداد شرکت‌کننده پیش از ظهر امروز در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور رقابت خود را به منظور راه‌یابی به مراحل گزینش آغاز کردند.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه یکی از عناوین شغلی مورد نیاز شهرداری‌ها، آتش‌نشانی بود، گفت: برای این عنوان شغلی سازمان آتش‌نشانی شهرهای استان 47 نفر نیاز داشت.

گل‌محمد الهی افزود: پس از برگزاری آزمون‌ها نهایتاً 112 نفر به مرحله آمادگی جسمانی راه یافته که از این افراد دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه این آزمون عملی طبق دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها از تاریخ امروز آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت، گفت: در این نوبت سه مرحله پیش‌بینی شده است که یکی ارزیابی افراد توسط پزشک ارزیاب، آمادگی جسمانی که 9 حرکت مختلف از شرکت‌کنندگان آزمون از قبیل دوی 45 متر، دوی 540 متر، بارفیکس، انعطاف و ... است.

الهی با اشاره به اینکه کمیته اجرایی آزمون از آتش‌نشانان و افراد داوطلب برای استخدام در شهرداری‌های استان تشکیل شده، این کمیته مرکب از نماینده وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها، نماینده حراست، نماینده گزینش و نماینده بازرسی استانداری است.

وی تصریح کرد: یک پزشک طب کار نیز روند کار را نظارت می‌کند تا افراد شرکت کننده‌ای که بهترین نمره را کسب می‌کنند برای معاینات و تست‌های بعد و نهایتاً گزینش راه ‌یابند.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی پیش بینی کرد که جذب 47 آتش نشان مورد نیاز سازمان‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان طی یک ماه آینده صورت پذیرد.

در آغاز برگزاری این آزمون‌ها شماری از مسئولان خراسان شمالی نیز شرکت داشتند.

برای 150 نفر استخدامی در شهرداری‌های خراسان شمالی که آزمون کتبی آن در 24 مهر ماه امسال در مرکز استان برگزار شد، 4 هزار و 722 نفر شرکت کردند.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول