اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه بیمه حدیث قزوین:

تیم باروبن را گلباران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه بیمه حدیث قزوین گفت: در شهرآورد فوتسال قزوین، باروبن را با اختلاف زیاد می‌بریم.

تیم باروبن را گلباران می‌کنیم

وحید رشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه تا به امروز در بازی نخست لیگ نباخته‌ایم، اظهار کرد: در هیچ لیگی تا به امروز در بازی نخست آن هم در قزوین نباخته‌ایم و تجربه نشان داده است پیروز بازی ما هستیم.

وی بیان کرد: این پنجمین سالی است که در لیگ حضور داریم و استراتژیک تیم بیمه حدیث قزوین صعود به لیگ بالاتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.

سرپرست باشگاه بیمه حدیث قزوین به تجربه بالای بازیکنان این تیم اشاره کرد و افزود: بیشتر بازیکنان تیم بیمه حدیث قزوین چندین دوره در لیگ تجربه توپ زدن دارند و یک سر و گردن از تیم باروبن سرتر هستیم.

رشوند ادامه داد: البته بازیکنان باروبن به دلیل تجربه کمی که دارند از انگیزه بالایی برخوردار هستند و معمولا تیم‌های باتجربه، مقابل تیم‌های جوان و با انگیزه دچار مشکل می‌شوند.

وی آمادگی تیم بیمه حدیث قزوین را بسیار مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: بازیکنان از نظر روحی و جسمانی از وضعیت خوبی برخوردارند و تنها به فکر صعود هستیم.

رشوند نتیجه بازی را 5 بر 2 به سود تیم بیمه حدیث قزوین پیش‌بینی کرد و گفت: دو بحث تاکتیکی مهم را در بازی مدنظر قرار می‌دهیم و این نتیجه دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول