اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش منوجان خبر داد

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال در منوجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان گفت: دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال در منوجان

مهدی ارمبین امروز در حاشیه برگزاری دوره داوری درجه سه فوتبال و فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان اظهار داشت: این دوره زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا «AFC» امروز به میزبانی شهرستان منوجان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره داوری با حضور 30 داور از شهرستان‌های استان کرمان و هرمزگان به مدت یک هفته به صورت صبح و بعد از ظهر در مجتمع ورزشی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

ارمبین تصریح کرد: دوره داوری درجه سه فوتبال و فوتسال طی 40 ساعت تئوری و 10 ساعت عملی روزانه به مدت هشت ساعت برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: مدرس این دوره‌ها علی‌اکبر حبیب‌پور از داوران فدراسیون فوتبال کشور است که آموزش‌های لازم را به علاقمندان به این رشته می‌دهد.

ارمبین بیان داشت: در سال آینده چند کلاس داوری و مربیگری در بخش آقایان و بانوان در شهرستان منوجان برگزار می‌شود.

وی گفت: در شهرستان‌های جنوب استان استعدادهای فراوانی در رشته‌های فوتبال و فوتسال وجود دارد که برگزاری‌ این دوره‌های آموزشی موجب پیشرفت آنان می‌شود.

ارمبین عنوان کرد: در حال حاضر یک‌هزار ورزشکار زن و مرد سازمان‌ یافته در هیئت فوتبال شهرستان منوجان عضویت دارند و مشغول فعالیت‌های ورزشی هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول