اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

رونمایی از نماینده چهارم فوتسال اصفهان

خبرگزاری فارس: تیم فولاد ماهان‌نوین برای حضور در لیگ برتر به یک تساوی نیاز دارد تا تعداد تیم‌های اصفهانی حاضر در لیگ به چهار تیم افزایش پیدا کند.

رونمایی از نماینده چهارم فوتسال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بازی برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ دسته یک فوتسال، دو تیم فولاد ماهان‌نوین و شهرداری تبریز روز جمعه به دیدار هم می‌روند.

تیم فولاد ماهان‌نوین که به عنوان تیم سوم باشگاه ماهان در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال حضور دارد، نتوانسته به طور مستقیم سهمیه لیگ برتر را کسب کند اما در مرحله پلی‌آف این شانس را دارد که جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد.

هدایت تیم فولاد ماهان نوین را احمد باغبان‌باشی برعهده دارد که در این فصل سرمربی تیم لیگ برتری فیروزصفّه بود اما پس از کنار گذاشته شدن وی از مربیگری این تیم، به ماهان‌نوین رفت.

تیم ماهان‌نوین در حالی در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفته که شهر اصفهان سه نماینده به نام‌های فولاد ماهان، فیروزصفّه و گیتی‌پسند دارد و این تیم در صورت لیگ برتری شدن، چهارمین نماینده اصفهان خواهد بود.

تیم فولاد ماهان‌نوین در بازی رفت مرحله پلی‌آف تیم شهرداری تبریز را شکست داده و برای صعود به لیگ برتر تنها به یک تساوی نیاز دارد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول