اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتسال صبای قم به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت شد.

بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آستانه برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا که جنبه انتخابی مسابقات جام جهانی فوتسال را نیز دارد، تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی خود در سال جدید را آغاز کرد.

ایران پرافتخارترین تیم فوتسال آسیا محسوب می‌شود و ملی‌پوشان فوتسال کشورمان نیز تلاش می‌کنند با کسب آمادگی لازم، با اقتدار در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا حضور یافته و از اعتبار و عناوین گذشته خود دفاع کنند.

به همین منظور نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال آغاز شد و در بین بازیکنان دعوت شده به این اردو از سوی علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، محمدحسین کوهستانی ستاره صبای قم در لیگ برتر نیز حضور دارد.

اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال ایران در کمپ فوتسال آکادمی ملی فوتبال در تهران در حال برگزاری است و با نظر کادر فنی تیم ملی در این اردوی آمادگی، 20 بازیکن حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پشت سر خواهند گذاشت.

در پایان این اردوی آمادگی شش تا هشت بازیکن جواز حضور در مرحله دوم اردوها را به دست می‌آورند تا به عنوان نفرات اصلی مورد نظر مربیان تیم ملی فوتسال در اردوی نهایی تیم اعزامی به رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا قرار بگیرند.

در بین اسامی 20 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان علاوه بر محمدحسین کوهستانی بازیکن تیم فوتسال صبای قم، احمد اسماعیل پور، مهدی رضائیان، مجید حاجی‌بنده، فرید سهیلی، بهروز جعفری از استان تهران نیز حضور دارند.

همچنین سجاد بندی‌سعدی، حمیدرضا یوسفی، سپهر محمدی، محمد زارعی و حسین سلطانی از استان اصفهان، فرید نمازی، مجتبی مریدی‌زاده از استان خوزستان، رضا موثق و بابک اکبری از استان آذربایجان شرقی، ناصر عجم از استان خراسان رضوی، محسن نورا از استان سیستان و بلوچستان، مصطفی ظریفیان از استان مرکزی، ایمان احمدی از استان مازندران و بابک سهرابی از استان فارس نیز دعوت شده‌اند.

این اردو در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتسال کشورمان در روزهای 27 و 29 فروردین ماه جاری در دو دیدار دوستانه که در شهر بندرعباس برگزار خواهد شد، به مصاف تیم ملی فوتسال ازبکستان یکی از مدعیان ملت‌های آسیا می‌رود.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از اوایل خرداد ماه امسال به میزبانی کشور امارات آغاز می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه سوم با تیم‌های ملی فوتسال استرالیا، قطر و کره جنوبی هم‌گروه است در حالی که تیم ملی فوتسال ازبکستان (نایب قهرمان دوره گذشته) نیز با تیم‌های ملی اندونزی، چین و کویت در گروه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول