اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه:

حوزه‌ علمیه پشتیبان دانشمندان هسته‌ای کشور‌ است

خبرگزاری فارس: معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: حوزه‌ علمیه همیشه پشتیبان و قدرشناس دانشمندان هسته‌ای کشور و پشتیبان جهاد علمی بوده است.

حوزه‌ علمیه پشتیبان دانشمندان هسته‌ای کشور‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده شهدای هسته‌ای کشور با آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری حوزه علمیه قم مادر نظام و انقلاب است و همیشه حامی، پیشتاز و همگام با سایر اقشار در حمایت از ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه همیشه پشتیبان و قدرشناس دانشمندان هسته‌ای و پشتیبان جهاد علمی بوده است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه عنوان داشت: حوزه برای این امر که اعلام حمایت خود را از این جریان داشته باشد با همکاری و همفکری مراکز مختلف حوزوی همایشی با عنوان تجلیل از شهدای هسته‌ای را با حضور خانواده معظم شهدا برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور به منظور قدردانی از خانواده‌های شهدا که صبر و استقامت خود را در همه مجامع عمومی در زمینه پایداری اسلام اعلام کردند، برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در برگزاری این همایش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مشارکت داشته‌اند.

ملک‌دار ابراز امیدواری کرد: به حق خون شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی در جهان سربلند بوده و شهیدان مهیمان سفره اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول