اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان تأکید کرد

لزوم حمایت جدی از صنوف تولیدی در راستای ارتقای تولید ملی

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی همدان بر لزوم حمایت جدی از صنوف تولیدی در راستای ارتقای تولید ملی و به روزرسانی دستگاه‌های تولیدی، تأکید کرد.

لزوم حمایت جدی از صنوف تولیدی در راستای ارتقای تولید ملی

علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به شعار مقام معظم رهبری در سال جاری، این نامگذاری را نشان از درایت و توجه همه‌جانبه ایشان به مسائل مهم کشوری دانست و اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مصادیق بارز سال جهاد اقتصادی تولید ملی است که در سال جاری بر لزوم توجه و اهتمام به آن توسط رهبری، تأکید شده است.

وی با بیان اینکه اصناف شامل دو نوع صنوف تولیدی و صنوف توزیعی می‌شود، ابراز داشت: صنوف تولیدی در بحث فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها متضرر شدند که با این وصف در سال جاری که مزین به عنوان"حمایت تولید، کار و سرمایه ایرانی" است، نیاز است به بخش صنوف تولیدی نیز توجه ویژه‌ای شود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با تأکید بر لزوم حمایت جدی از تولیدکنندگان، عنوان کرد: باید تسهیلات ویژه‌ای در اختیار اصناف به ویژ‌ه صنوف تولیدی در نظر گرفته شود تا به این واسطه تولیدکنندگان دستگاه‌های تولیدی خود را در راستای ارتقای تولیدات کمی و کیفی، به روز کنند.

وی اضافه کرد: اگر از تولیدکنندگان صنوف تولیدی حمایت جدی شود دستگاه‌هایی که استهلاک دارند یا استهلاک‌پذیرند از رده خارج شده و دستگاه‌های مدرن و روز را بکار خواهند گرفت که انرژی کمتری استفاده می‌کند و بازده بالاتری دارد که این مهم موجب تحقق منویات مقام معظم رهبری نیز خواهد شد.

به گفته شمس، با به روز کردن دستگاه‌های تولید کالا توسط صنوف تولیدی، امر ارتقای تولید ملی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، انجام شده و کالاهای باکیفیتی به بازار عرضه می‌شود که بر این اساس نیز مصرف‌کنندگان رغبت بیشتری به استفاده از تولیدات داخل نشان خواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای فاز دوم امر هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره و در این زمینه اظهار کرد: یک سری وعده‌ها و تعهدات که مسئولان امر در بحث فاز نخست هدفمندی یارانه‌ها در زمینه اصناف داده بودند، عملی نشده بود که بر اساس جلسه‌ای که در تهران برگزار شد و پیگیری‌هایی که انجام شده مقرر شد، امر حمایت از صنوف تولیدی ما در فاز دوم هدفمندی انجام شود.

رئیس مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه اصناف بازوان ستبر خدمت‌رسانی به جامعه هستند، گفت: در حال حاضر اصناف همدان آمادگی کاملی برای اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها دارند چرا که به این مهم واقف هستند که هدفمند کردن یارانه‌ها در نهایت به نفع جامعه، ملت و ارتقای تولید ملی خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول