اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور فراگیری احکام بیع

کارگاه آموزشی ویژه اصناف در سمنان برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اصناف و بازاریان در این شهرستان به منظور فراگیری احکام بیع خبر داد.

کارگاه آموزشی ویژه اصناف در سمنان برپا می‏شود

حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با بیان اینکه کارگاه آموزشی ویژه اصناف و بازاریان در سمنان برگزار می‏شود، اظهار داشت: صنوف مختلف و بازاریان به منظور فراگیری احکام بیع و معامله و مواردی که در شرع مقدس اسلام در خصوص خرید و فروش حلال یا حرام شمرده شده در این کارگاه آموزشی شرکت می‏کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان تصریح کرد: کسب روزی حلال و دوری از آنچه دین اسلام آنها را حرام شمرده و معامله آنها حرام بوده، یکی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

تقوی‏نیا اظهار داشت: دین اسلام دستورات بسیار زیادی در خصوص معامله دارد و بهتر است صنوف برای یادگیری، آموزش و استفاده آن دستورات در معاملات تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اضافه کرد: متأسفانه در مواردی از معاملات دیده می‏شود که برخی از صنوف بدون در نظر گرفتن احکام و دستورات دین اسلام معاملاتی انجام می‏دهند و این سبب خسران و معصیت است.

وی یادآور شد: این کارگاه آموزشی در قالب 16 ساعت و با حضور 50 نفر از صنوف و بازاریان در فروردین‌ماه 91 برگزار می‏شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول