اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ماموران پلیس

اخاذ اصناف دماوند به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری فرد اخاذ از صنوف دماوند توسط ماموارن انتظامی این شهرستان خبر داد.

اخاذ اصناف دماوند به دام افتاد

فرهاد قدسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران گفت: چندی پیش، گزارش‏هایی مبنی بر اخاذی فردی از صنوف مختلف شهرستان دماوند به نیروی انتظامی این شهرستان ارائه شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‏های موجود، فردی با معرفی خود به عنوان مامور دولتی امور صنفی به اصناف مختلف مراجعه و با تهدید و ارعاب از آنها اخاذی می‏کرد.

قدسی اضافه کرد: یکی از آخرین صنوف مورد اخاذی این فرد، رستورانی در حد فاصل جاده هراز و شهر آبعلی بود که صاحب آن مرکز بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته و مراتب را به طور کامل گزارش داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از انجام امور تحقیقاتی، فرد اخاذ دستگیر و پرونده وی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: این فرد بزهکار موفق به اخاذی از هفت واحد صنفی و دریافت مبالغی گاه بیش از 100 هزار تومان شده بود.

قدسی به اصناف فعال در سطح شهرستان دماوند توصیه کرد: مال‏باختگان پس از دستگیری فرد بزهکار در محل نیروی انتظامی حاضر شدند و این پرونده در حال گذراندن امور تکمیلی است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: نباید صنوف شهرستان دماوند تا این حد ساده‏لوحانه با مواردی از این دست رفتار کنند.

وی اضافه کرد: اصناف دماوند در برخورد با چنین مواردی باید در وهله نخست مدارک شناسایی مراجعان را بررسی کنند و پس از آن مراتب را از طریق پلیس 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول