اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

حساسیت ویژه در نظارت بر فعالیت اصناف و بازار

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با توجه به نزدیکی نوروز نظارت‏ها و بازرسی‎ها از اصناف و بازار با حساسیت ویژه‎ای انجام می‎شود.

حساسیت ویژه در نظارت بر فعالیت اصناف و بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در نشست با فعالان اصناف بوشهر اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با نظارت بر قیمت‎ها در آستانه نوروز رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه کالا در بوشهر افزود: نمایشگاه بهاره عرضه کالا در بوشهر از 17 اسفند گشایش یافته و به مدت 10 روز برای استفاده همشهریان ادامه دارد.

مرحمتی تصریح کرد: این نمایشگاه همچنین در شهرستان‎های دیگر استان نظیر دشتی، دشتستان، کنگان و تنگستان نیز برگزار می‎شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: در این نمایشگاه بیشتر کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم توزیع می‎شود.

وی اضافه کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه بین 10 تا 20 درصد تخفیف دارند که یک تفاوت قیمت برای مردم محسوب می‎شود.

مرحمتی گفت: تدابیر خوبی از جمله استقرار ایستگاه نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت مردم، شهرداری و برخی از دستگاه‎های اجرایی مرتبط اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: بازرسی و نظارت نیز به صورت تفکیکی و گروهی انجام می‎شود که از یک ماه گذشته تاکنون تعداد گشت‎های ویژه بازرسی افزایش یافته و با حساسیت بیشتر در بازار حضور دارند.

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر نیز گفت: در حال حاضر اکیپ بازرسی و تنظیم بازار متشکل از مجمع امور صنفی استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان بر واحدهای صنفی موجود در استان نظارت مستمر دارند.

مصطفی گراشی اظهار داشت: در صورت دریافت گزارش مردمی و یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی اصناف با متخلفین برخورد قانونی می‎شود.

وی افزود: علاوه بر این در محل نمایشگاه بهاره یک غرفه مربوط به اکیپ بازرسی و نظارت مستقر است که خریداران می‎توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نمایشگاه بلافاصله با مراجعه به بازرسین مستقر در نمایشگاه مراتب را گزارش کنند تا اقدام لازم انجام شود.

گراشی تصریح کرد: همه این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مردم عزیر استان است که با اطمینان و آرامش  خاطر بتوانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول