اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

ورود بیش از 30 هزار مسافر نوروزی به شهرستان نهاوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند از ورود بیش از 30 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به شهرستان نهاوند خبر داد.

ورود بیش از 30 هزار مسافر نوروزی به شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در نخستین نشست شورای اداری نهاوند، سال 91 را سال طلایی برای به ثمر رساندن پروژه‌های عمرانی و خدمات در این شهرستان ذکر کرد و افزود: تلاش می‌شود در سایه وحدت و انسجام پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

وی از خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی که به نهاوند سفر داشته‌اند خبر داد و بیان داشت: میزان رضایتمندی میهمانان و مسافران نوروزی در این ایام نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر شده است.

فرماندار نهاوند از کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی در نهاوند در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: همکاری مردم، مسافران و گردشگران با مسئولان مربوطه و دستگاه‌های ذیربط موجب کاهش تلفات و تصادفات در سطح شهرستان نهاوند شده است.

وی از ورود بیش از 30 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به نهاوند خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 هزار نفر افزایش دارد.

زارعی‌کوشا افزود: در ایام نوروز 27 هزار مسافر توسط 50 دستگاه اتوبوس در نهاوند جابه‌جا شده‌اند.

وی توجه به بخش مسکن و تولید را از مهمترین اولویت‌های کاری سال 91 نهاوند ذکر کرد و ابراز داشت: ساخت بیش از 3 هزار و 497 واحد مسکن مهر و روستایی در سال 90 نشان از عمق توجه دولت به این بخش در نهاوند بوده که امسال نیز تعهد شده است که بیش از 3 هزار و 400 واحد مسکن مهر و روستایی در نهاوند ایجاد شود.

فرماندار نهاوند، واگذاری همه واحدهای مسکونی به متقاضیان را در نهاوند یکی از گام‌های موثر و مثبت خواند و گفت: به همه متقاضیان مسکن مهر و روستایی که شرایط واگذاری را داشته‌اند مسکن تحویل شده است.

وی خلوص نیت، نظم در کار، تکریم ارباب رجوع و توسعه زیرساخت‌های اشتغال و تولید را در شهرستان ضروری خواند و افزود: در سال 91 شاهد تحول در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

امام جمعه نهاوند نیز، از نوروز به‌عنوان یکی از رسوم ارزشمند ایران نام برد و اظهار کرد: طبق آیات و روایات در هنگام بهار انسان باید به یاد قیامت و معاد بیفتد زیرا نوروز همراه است با زنده شدن مجدد طبیعت بنابراین شروع سال جدید فرصتی است تا بتوان با انرژی مضاعف برای خدمت به مردم گام برداشت.

عباسعلی مغیثی بیان داشت: نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان از عمق توجه مقام معظم رهبری به حفظ وحدت و تلاش مضاعف برای ساختن ایرانی آباد و مستقل است.

وی اضافه کرد: همه دشمنان تلاشی چند برابر کرده‌اند تا ایران اسلامی را از آرمان‌های والا و ارزشمندی که با خون هزاران شهید گرانقدر اینک به ثمر نشسته است، دور سازند بنابراین وظیفه تک تک ملت است که در هر جایگاهی که قرار گرفته‌اند برای نهادینه کردن فرامین معظم‌‌له تلاش مجدانه و دلسوزانه کنند.

امام جمعه نهاوند، همچنین از تلاش شبانه‌روزی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان به واسطه ایجاد شرایط مطلوب برای مسافران و گردشگران نوروزی که به نهاوند سفر کرده بودند، قدردانی کرد.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق،"مهدی زمانیان"به عنوان شهردار برزول معرفی شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول