اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در دماوند:

دماوند پذیرای 2 میلیون مسافر نوروزی بود/خدمات خوبی امسال ارائه شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در دماوند گفت: طبق اعلام تیم‏های نظارتی در دماوند از 28 اسفند ماه سال 90 تا 14 فروردین 91 حدود 2 میلیون مسافر از شهرستان دماوند عبور کرده یا در شهرستان اسکان یافتند.

دماوند پذیرای 2 میلیون مسافر نوروزی بود/خدمات خوبی امسال ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علیرضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه با اشاره به رشد قابل توجه مسافرت‏های نوروزی در سطح شهرستان همچون دیگر شهرستان‏ها و استان‏های کشور در سال جاری اظهار داشت: در نوروز امسال با همکاری و هم‏فکری همه مسئولان چه در شهرستان و چه در استان تهران، طرح‏های نظارتی و خدمات‏رسانی ستادهای نوروزی در منطقه به طور مطلوب اجرایی شد.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی‏های کلی به عمل آمده از مسافران نوروزی، رضایتمندی خوبی از سوی آنان در ارتباط با ارائه خدمات در شهرستان شاهد بودیم خاطر نشان کرد: پیرو جلسات متعدد و انجام هماهنگی‏های لازم بین 14 کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان دماوند، مجموعه دستگاه‏های مختلف خدمات‏رسان و سازمان‏های مربوطه از آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران نوروزی برخوردار بودند.

قاسمی‏فرزاد با تاکید بر منسجم و هماهنگ بودن برنامه‏های ستاد تسهیلات نوروزی ادامه داد: استقبال از میهمانان نوروزی با اهدای گل، قرآن و بسته‏های فرهنگی به همراه اجرای زنده موسیقی سنتی در ساعات تحویل سال، فضاسازی شهری و رفع نواقص مبلمان و امکانات تفریحی، اعزام اکیپ‏های بازرسی متشکل از دستگاه‏های نظارتی و اجرایی شهرستان به منظور بررسی وضعیت اماکن پذیرایی، رفاهی، مساجد و جایگاه‏های عرضه سوخت و ... از جمله اقدامات شاخصی بود که در سطح شهرستان توسط ستادهای خدماتی صورت گرفت.

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی در شهرستان دماوند با بیان اینکه شهرستان دماوند در ایام نوروز نسبت به سال گذشته رشدی شش درصدی در بخش اقامتی مسافران و گردشگران را در سطح شهرستان داشته است افزود: در سال جاری بیش از 10 هزار نفر در شهرستان اسکان داده شدند که نسبت به آمار 9 هزار و 10 نفری در سال گذشته نشان‏دهنده استقبال مسافران از این شهرستان است.

قاسمی‏فرزاد با تاکید بر تردد حدود 2 میلیون مسافر نوروزی از مبادی شهرستان دماوند تصریح کرد: در سال 89 تعداد یک میلیون و 331 هزار و 500 نفر از مبادی ورودی شهرستان عبور کردند که این آمار در سال 90 به یک میلیون و 475 هزار و 900 نفر و در سال جاری به یک‌میلیون و 897 هزار و 200 نفر افزایش یافته و این نشان‏دهنده رشد 9 درصدی نسبت به سال قبل است.

وی با اشاره به نقاط قوت برنامه‏های نوروزی سال 91 در شهرستان دماوند نیز گفت: انسجام و یکپارچگی در برنامه‏های مصوب، نظارت دقیق بر عملکرد کمیته‏های 14 گانه، حضور مستمر مسئولان شهرستان، مشارکت و تعامل خوب مسافران نوروزی، تامین امکانات خدماتی از قبیل آب، برق و فراهم‏سازی تجهیزات کامل اسکان برای مسافران از جمله این اقدامات بوده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول