اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق تهران:

استقبال دانشجویان از راهیان‌نور هر سال افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران گفت: خوشبختانه دانشجویان هر سال از اردوهای راهیان‌نور بیشتر استقبال می‏کنند و باید در این زمینه به خوبی برنامه‏ریزی شود.

استقبال دانشجویان از راهیان‌نور هر سال افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی رحمانی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهیان‌نور بسیج دانشجویی شرق استان تهران که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و مسئولان بسیج دانشجویی واحدها و مراکز دانشگاهی پردیس، بومهن، رودهن، دماوند و فیروزکوه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، از حضور مسئولان بسیج دانشجویی واحدها و مراکز دانشگاهی به ویژه رئیس دانشگاه رودهن در این نشست تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: در آستانه اعزام راهیان‌نور به جبهه‏های هشت سال دفاع مقدس در غرب و جنوب کشور هستیم و این اعزام‏ها سالانه انجام می‏شود و در ماه‏های اخیر با استقبال بیشتری در این زمینه روبه‏رو شده‏ایم.

رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شرق استان تهران گفت: ضرورت دارد نسل جدید انقلاب به ویژه جوانان که در آن دوران در جبهه‏ها به علت شرایط سنی‏شان حضور نداشته‏اند و یا بعد از هشت سال دفاع مقدس متولد شده‏اند، با فرهنگ ناب شهادت آشنا شوند.

رحمانی بیان داشت: باید نسل جوان را با ایثارگری‏های ملت شریف ایران، رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی، نحوه عملیات جنگی، مناطق جنگی، حمایت‏های استکبار جهانی از دشمن، نقش رهبری امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایثار و فداکاری ملت غیور ایران اسلامی آشنا کرد.

وی افزود: بازدید از مناطق جنگی در نخستین مرحله توسط مقام معظم رهبری از منطقه عملیاتی شلمچه آغاز شد و روزبه‌روز اعزام راهیان‌نور به مناطق عملیاتی و تجدید میثاق با شهدا، ایثارگران، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری افزایش می‏یابد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول