اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دامپزشکی انار اعلام کرد

معدوم‌سازی 350 کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف در انار

خبرگزاری فارس: مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: 356 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان انار معدوم شد.

معدوم‌سازی 350 کیلوگرم فرآورده دامی غیرقابل مصرف در انار

احمد رضایی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انار با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت اظهار داشت: شبکه دامپزشکی انار با توجه به شعار هفته سلامت با عنوان " زندگی سالم، طول عمر بیشتر"، نظارت بر تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره را افزایش داده است.

وی بیان داشت: در این هفته از قصابی‌ها، مرکز عرضه مرغ و ماهی، مراکز عرضه شیر خام و فرآورده‌های وابسته، رستوران‌ها، کبابی‌ها،‌ فروشگاه‌ها و سایر مراکزی که به نوعی با فرآورده‌های دامی در ارتباط و در بهبود سلامت جامعه مؤثر هستند، بازرسی مستمر می‌شود.

رضایی‌نسب تصریح کرد: اکیپ‌های نظارت دامپزشکی به طور مستمر در حال بازرسی از مراکز مربوط در سطح شهرستان انار هستند و از هموطنان درخواست داریم تا در صورت برخورد با هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به این شبکه اطلاع دهند.

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار ابراز داشت: با انجام طرح ویژه تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز 91 از مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، کبابی‌ها، خودروهای حمل و سردخانه‌های نگهداری این فرآورده‌ها و ... مقدار 356 کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف کشف، ضبط و معدم شد. 

وی بیان داشت: یک هزار و 32 مورد بازدید بهداشتی از این مراکز طی این مدت توسط اکیپ‌های ثابت و سیار شبکه دامپزشکی شهرستان انار صورت گرفت. 

رضایی‌نسب افزود: 286 کیلوگرم از این فرآورده‌های غیرقابل مصرف از یک دستگاه خودرو فاقد گواهی بهداشتی و حمل در شرایط و دمای نامناسب پس از معرفی به مراجع قضائی، ضبط و معدوم شد.

وی تصریح کرد: طی مدت اجرای طرح تشدید نوروزی 21 مورد بازدید از دام‌های کشتاری در کشتارگاه توسط بازرس بهداشتی مستقر در کشتارگاه دام این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول