اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ شورای شهر شوشتر

صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر شوشتر متوقف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شهرداری باید تا مشخص شدن وضعیت آماده‌سازی تعاونی‌های مسکن مهر صدور پایان‌کار را برای تعاونی‌های مسکن مهر متوقف کند.

صدور پایان کار واحدهای مسکن مهر شوشتر متوقف می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در سال‌های گذشته برای تعاونی‌های مسکن در سطح شهرستان شوشتر پایان‌کار صادر شده است ولی شهرداری در شرایط کنونی نوک پیکان حمله ساکنان در واحدهای مسکونی این تعاونی‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته با اخذ تعهد از تعاونی‌ها و در برخی از شرایط با امضای صورت‌جلسه با مسکن و شهرسازی برای اجرای تعهدات کارها انجام می‌شد ولی اکنون بیش از پنج‌سال می‌گذرد و هنوز در این تعاونی‌ها هیچ اتفاقی نیفتاده است و این باعث نگرانی شورای شهر برای ایجاد تعهدی دیگر برای شهرداری بدهکار شوشتر شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط کنونی 60 تعاونی در مسکن مهر شوشتر وجود دارد، تأکید کرد: از این تعداد تنها بخشی از پنج تعاونی برای بلوک‌های خود پایان‌کار اخذ کرده‌اند و به این دلیل باید صدور پایان‌کار برای این تعاونی‌ها متوقف شود تا تکلیف آماده‌سازی این تعاونی‌ها مشخص شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در سایت مسکن مهر شوشتر بیش از 4 هزار و 100 واحد مسکونی در حال ساخت است ولی درباره آماده‌سازی این تعاونی‌ها هنوز هیچ اقدامی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در منطقه دروازه شهرستان شوشتر نیز در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 400 واحد مسکونی در حال ساخت است که برای این واحدهای ساختمانی نیز چاره‌ای اندیشیده نشده است.

وی تأکید کرد: توقف در صدور پایان‌کار برای شهرداری شوشتر از طرف شورای شهر با ارسال نامه‌ای ابلاغ خواهد شد و شهرداری شوشتر مکلف به اجرای این دستور و ابلاغیه خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول