اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/ رئیس جمهور:

مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: اجرای طرح مسکن مهر، بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مورد نیاز مردم است.

مسکن مهر بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمود احمدی‏نژاد دقایقی پیش در آیین گشایش 4 هزار طرح مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور وزیر مسکن و شهرسازی، استاندار تهران و دیگر مسئولان محلی همراه شد اظهار کرد: پیشاپیش عید سعید نوروز را به همه مردم پردیس، ملت ایران و جامعه بشری تبریک می‏گویم.

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزارم که در آستانه عید نوروز جمعی از هموطنان ما موفق به دریافت مسکن مهر خود می‏شوند.

احمدی‏نژاد اضافه کرد: درباره مسکن و اهمیت آن بارها صحبت کرده‏ایم؛ اما فقط می‏خواهم اشاره کنم پروژه‏هایی که به همت وزارت راه و شهرسازی و شخص نیکزاد در خصوص مسکن مهر در تهران اجرایی شده، بخشی از برنامه‏های دولت برای تامین مسکن مردم است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: این مهم با کمک بانک‏ها، پیمانکاران، سازندگان، سرمایه‏گذاران و خود مردم در حال روی دادن است.

وی با بیان اینکه برای سال 91 برنامه‏های بسیار گسترده‏ای برای مسکن تهران تنظیم شده است افزود: من امیدوارم تا در سایه اجرایی این برنامه گسترده هیچ متقاضی مسکن مهر ساکن استان تهران نباشد که تکلیف مسکن مهر آن در سال 91 معلوم نشده باشد.

احمدی‏نژاد ادامه داد: یعنی امور آن متقاضیان به نوعی وارد چرخه برنامه‏ریزی، ساخت و تحویل واحد مسکونی شود که دیگر در تهران شاهد فشاری از جانب مسکن نباشیم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از همه کسانی که در سطوح مختلف مدیریتی اجرای 4 هزار طرح مسکن مهر پردیس نظیر وزیر، طراحان، مشاوران و مردم عزیز تشکر می‏کنم و از خداوند متعال می‏خواهم رحمت و برکت خود را بر سرزمین نور، ایران بیش از گذشته ارزانی کند.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول