اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

بلاتکلیفی مسکن مهر قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: بلاتکلیفی مسکن مهر در کوثر و ناکار‌آمدی تعاونی‌های مسکن مهر مورد قبول ما نیست.

بلاتکلیفی مسکن مهر قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید‌سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مسکن مهر کوثر اظهار داشت: ما نیازمند کار جدی در حوزه مسکن مهر هستیم که در این راستا کوتاهی و قصور از سوی هیچ نهادی قابل قبول نیست.

وی با انتقاد از کم‌کاری تعاونی‌های مسکن مهر و بلاتکلیفی ساخت این مسکن‌‌ها در منطقه دو شهر گیوی خاطرنشان کرد: انتظار مردم و متقاضیان مسکن مهر باید به طور جدی در این حوزه بر آورده شود و قصور در ساخت این مسکن‌ها نباید دامن خانواده‌ها را بگیرد.

فرماندار شهرستان کوثر اجرای کامل و دقیق پروژه‌ مسکن مهر را یکی از بهترین راه‌های برون‌ رفت از مشکل مسکن در این شهرستان ذکر کرد و افزود: در این شهرستان 927 نفر در مسکن مهر ثبت ‌نام کرده‌اند که 411 نفر از آنها واجد شرایط دریافت مسکن تشخیص داده شده‌اند.

رئیس‌ساداتی با اشاره به اینکه پنج هکتار زمین برای احداث مسکن مهر کوثر اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: واحدهای مسکن مهر کوثر تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به محدود بودن فصل‌کاری در شهرستان، مدیران عامل تعاونی‌ها باید تمام همت و تلاش خود را انجام ‌دهند تا در حد امکان اجرای پروژه‌ها با سرعت و کیفیت مطلوب انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر همچنین افزایش تسهیلات مسکن مهر را یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات کنونی مسکن مهر کوثر دانست و گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 200 میلیون ریال به 220 میلیون ریال یک روند افزایشی مناسب است که با حمایت مسئولان موجب حل برخی از مشکلات متقاضیان خواهد شد.

رییس‌ساداتی مسایل مربوط به تامین اجتماعی، مالیات، اجرای محوطه، افزایش تسهیلات، افزایش دوران مشارکت و عدم اطلاع‌رسانی و شفاف بودن تعاونی‌ها را از موارد و مشکلات کنونی مسکن مهر شهرستان عنوان کرد و خواستار حل این مسایل توسط مسئولان ذیربط شد.

وی تصریح کرد: در این شهرستان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آماده سازی زمین به صورت بلا‌عوض از سوی دولت پرداخت شده و وزیر مسکن و شهرسازی نیز اخیراً مساعدت و حمایت‌های ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر در پایان سخنان خود اظهار داشت: در قالب طرح مسکن مهر 411 واحد مسکونی توسط تعاونی‌های مسکن مهر اصناف، فرهنگیان و کارمندان در مناطق یک و دو شهر گیوی در حال اجرا است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول